Ik kan vandaag ineens een opname niet doorspoelen, ik zou “replay+” moeten hebben zogezegd.
Waarom neem ik dan nog zaken op?
Ik kan vandaag ineens een opname niet doorspoelen, ik zou “replay+” moeten hebben zogezegd.
Waarom neem ik dan nog zaken op?
Ik kan nog steeds opnames vooruit spoelen en ook terug. Bij mij is niets veranderd na de softwareupdate.
Probeer eens de V7 te herstarten.
Vooruit spoelen gaat niet meer, een programma op pauze zetten werkt niet meer, opnemen moet via de app, op tv gids kan je enkel nog toevoegen aan mijn lijst kiezen. Na de decoder achteraan eens aan en uit gezet te hebben ging dit wel weer.
Heb je de decoder al eens tenminste 10min uitgezet via zijn netschakelaar?
Als dit ook niet helpt zou ik dan ook eens de internet box 10 sec stroomloos zetten.
Is dit inmiddels bij jou in orde gekomen na het herstarten van je decoder?
Geert
Ik ben aan het werk. Dat testen zal nog even op zich laten wachten :)
Het heeft zichzelf opgelost precies.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.