@Vroem als je wilt kijken zonder reclame en er 5 euro voor wilt neer tellen maandelijks dan kan je VTMGo+ ook nemen, dan kan je kijken zonder reclame als die reclame echt een plaag is voor jou als extra optie.
@Vroem mss best ook de software versie vermelden die op je V7c decoder staat, mss is het een gekend probleem bij bepaalde software versie!
- Druk op de home-knop () van je remote te drukken
- bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan (= instellingen/settings)
- > “Support “
|- Systeeminfo
(wat staat er als Middleware-versie PXM-SW….. en als APK App versie …..)
Omdat de PX moderatoren u evt zouden kunnen beter/vlotter verder helpen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke privé info vermelden of belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
A-ha, ben ik dan toch niet de enige !
Lees het V7 topic er maar eens op na.
En dan dit topic :
@Vroem als je wilt kijken zonder reclame en er 5 euro voor wilt neer tellen maandelijks dan kan je VTMGo+ ook nemen, dan kan je kijken zonder reclame als die reclame echt een plaag is voor jou als extra optie.
Wat een rare reactie van u.
Ik neem alles op heb ik gezegd, zo om de reclame ook te kunnen doorspoelen.
Alleen gebeurt het regelmatig dat er programma's staan ingesteld & het er toch niet tussen staat en/of niet wil opnemen ook, dan ben je gesjost.
Straks eens kijken of ik het kan fixen, vrees dat het software probleem kan zijn bij proximus zelf & dat lossen ze vaak niet op.
Weet je dat ik al minstens 2j lang niet eens bv een smartphone kan bestellen of gsm herkennummerniet kan uit of aanzetten, al dat boeltje werkt niet meer, ondanks volledige account reset & nieuwe email adres etc... is triest ze.
Om welke reden een programma wordt opgenomen - dat kan ook wegens afwezigheid of gelijktijdige uitzendingen - doet er toch niet toe?
Anderzijds is het dan ook vreemd dat net dat antwoord als de beste reactie (=oplossing) wordt gekozen
@Vroem
Naast mijzelf ben jij in ieder geval de eerste (en tot dusver enige) die dit probleem ook meldt, wat naar mijn idee een software fout uitsluit (want dan gebeurde het overal)
Ik had dus net hetzelfde voor - met twee verschillende V7 nota bene - en Proximus heeft nu ervoor gekozen mijn verouderde Bbox3 te vervangen. Sinds vrijdag (toen ik die heb kunnen ïnstalleren) is het niet meer voorgevallen dat een (serie)opname niet is gebeurd.
Hout vasthouden dat dit zo blijft. Of bij u ook aan de modem kan worden gedacht?
Voor wie het zich afvraagt, de keuze van “beste antwoord” is nu verwijderd.
Het is heel moeilijk om de vinger op de wonde te leggen, zo bv bij een nicht van mij die op fiber aangesloten is met een Internet box die rechtstreeks aan de v7 decoder verbonden is, valt dit ook voor en zij is er ook van verwonderd dat ik dat dan weer niet voor heb op mijn koperaansluiting met bbox3v+ (zelf een van de eerst HW versies die uitgekomen is) aangesloten op de V7 decoder .
@Vroem Je hebt een recente modem zie ik, maar er is wel nog een toestel aangesloten tussen je modem en decoder. Dit kan een switch of een PLC zijn. Kan je eens testen of je deze problemen ook hebt als je de decoder rechtstreeks aansluit op de modem ?
Het is heel moeilijk om de vinger op de wonde te leggen, zo bv bij een nicht van mij die op fiber aangesloten is met een Internet box die rechtstreeks aan de v7 decoder verbonden is, valt dit ook voor en zij is er ook van verwonderd dat ik dat dan weer niet voor heb op mijn koperaansluiting met bbox3v+ (zelf een van de eerst HW versies die uitgekomen is) aangesloten op de V7 decoder .
Allez, dan zijn we zo ineens al met 3.
@Martin
Is dat al langer of duikt dit nu pas op? je hebt nog niet eerder gereageerd op mijn berichten hierover.
Ter info, bij mij is het koperdraad, was een Bbox3 toen de problemen zich voordeden (maar of het opgelost is met de internetbox ????) en rechtstreekse - bekabelde - verbinding.
Ik vrees ervoor (dat het niet is opgelost) aangezien je nicht ook een internetbox heeft.
Nee dit is al een tijdje dat dit af en toe eens voorvalt, ook met de recente App versie 6.158.3, bij de vorige versie trouwens ook.
Ik meen dit ook al ergens van anderen gelezen te hebben, volgens mij ook op het frans forum al, maar blijkbaar valt het toch niet al te veel voor, want anders zouden er wel meer berichten hieromtrent gepost worden. Mss is het wel mogelijk dat een bbox er voor iets tussen zit maar is het alleen dat die de oorzaak kan zijn, ik weet het ook niet juist!
@Vroem waarom is dat raar, als je opnames mislukken van VTM en je wilt die zeker zien dan kan je toch ook een maandje voor 5 euro kijken via de vtmgo+ app of kijken met reclame via die app.
waarom moeilijk doen als er oplossingen zijn tot proximus de bug opgelost heeft.
Het is m.i. duidelijk dat het punt hier is dat opnames niet gebeuren en niet dat topicstarter reclame moet doorspoelen.
@Mutlie maar als je die programma’s echt zo dringend wil zien en opnames geen soelaas bieden en terug kijken zonder reclame dan een optie is dan is er VTMGo+.
is dat nu zo raar dat te gebruiken als je echt iets wilt zien???
Vind jij het dan normaal dat opnames zomaar niet gebeuren?
Sommige programma’s nemen wij op - beter: plannen wij om op te nemen - omdat ze (te) laat worden uitgezonden of omdat tegelijk op een andere zender iets is wat we willen zien, of we zijn niet thuis, of ook omdat we reclame willen doorspoelen,
Is het je ontgaan dat het niet opnemen van een geplande (serie)opname ook bij anderen gebeurt, de nicht van @Martin en mezelf, leden op het franstalig forum?
Het zijn, bij mij alleszins, ook programma's op de goeie ouwe VRT, op NPO, Tipic, National Geographic, … en al zeker sinds augustus of zo.
Als programma’s niet worden opgenomen ondanks dat de opnames gepland zijn en we dan iedere keer de al dan niet betalende apps moeten gebruiken om een programma te zien met of zonder reclame kan de decoder ook gewoon buiten hoor.
@Vroem Je hebt een recente modem zie ik, maar er is wel nog een toestel aangesloten tussen je modem en decoder. Dit kan een switch of een PLC zijn. Kan je eens testen of je deze problemen ook hebt als je de decoder rechtstreeks aansluit op de modem ?
@HadewychT
Zoals elders in dit forum geschreven (en door jou al opgevolgd) is er bij mij niets aangesloten tussen modem en decoder en toch verdwijnen er (serie)opnames.
Verdwenen moet ik voorlopig zeggen. Sinds de internetbox (vrijdag) niet (nog niet?), maar anderzijds zijn er sindsdien slechts een 3tal (of 4?) geplande series geweest. En we zijn bij met kijken.
Tot voor kort namen we meer series op. Zou het aan het aantal series (of afleveringen) kunnen liggen?
@Mutlie Het is een probleem dat niet bij veel klanten voorkomt en vandaar dat we altijd alle mogelijke oorzaken willen uitsluiten. Vandaar de vraag om te testen met een zo simpel mogelijke opstelling.
Normaalgezien zou het aantal serieopnames die je wil doen geen invloed mogen hebben.