Beantwoord

Opnames herbekijken op NPO 2

  • 23 January 2024
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 56 reacties

Hallo de man van dienst,

Ik ben lid en klant bij Proximus - klantnummer:  

***

 

Sinds gisterenavond, kan ik niet meer kijken naar mijn opnames (in dit geval NPO 2).

Ik heb tot 3 maal toe, mijn decoder (klein oud model V5) uit en terug aan gezet, doch telkens
na +/- 1 à 2 min. stopt het beeld, en kan niets meer doen, tenzij de TV uitschakelen.

Wat staat er mij te doen ??
Graag een seintje a.u.b.

Roland Moens.

roland.moens@belgacom.net

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 23 January 2024, 16:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Als het geen V5C is is deze niet meer in gebruik, deze versie zijn ze aan het uitvoeren in de nog werkende ondersteunde toestellen, 

normaal heb je daar een mail van gekregen dacht ik hier gelezen te hebben.

Nog niet alle V5 zijn bij mijn weten buiten gebruik gesteld.
Het lijkt mij wel over een V5c te gaan hier. En die zijn nog ondersteund.

@RMO wis best je mailadres hier, het staat openbaar. Klaar voor kwaadwilligen om je te bestoken met phishing mails.

Met de V5c staan de opnames in de cloud. Kan je de opnames bekijken in de Pickx app? En andere -niet NPO2 - opnames?
Het lijkt meop het ogenblik nog  wat voorbarig om direct te bellen (0800 22 800) voor een nieuwe decoder.
Eens even afwachten of er
andere opties worden voorgesteld.

Anders moet je eens je V5C resetten 

  1. Druk op de On/Off-schakelaar achteraan je decoder om hem uit te schakelen.
    On off knop
  2. Druk op de Reset-knop achteraan je TV Box met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.
    Reset knop
  3. Terwijl je op de Reset-knop drukt, druk je tegelijk op de On/Off-schakelaar om hem in de positie I te zetten.
  4. Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op je tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
  5. Wacht een dertigtal minuten. Je TV Box zal volledig worden geherinitialiseerd.
Reputatie 6
Badge +3

Gebeurd het enkel met opnames van NPO2 of ook andere opnames?

 

Moest het nog niet uitgevoerd zijn, is de handeling dat Martin uitlegt ten zeerste aangeraden.

Nog niet alle V5 zijn bij mijn weten buiten gebruik gesteld.
Het lijkt mij wel over een V5c te gaan hier. En die zijn nog ondersteund.

 

 

@Mutlie  Klopt dat nog niet alle v5-decoders buiten gebruik zijn gesteld. Zelf gebruik ik nog een v5.

Reputatie 2
Badge

Beste Mutlie en Yorick,

Ik bekeek gisterenavond een “opname” van VRT Canvas, en deze was wel GOED te bekijken.

Ik denk eerder eens het idee van Martin uit te voeren.

Alvast bedankt voor julie moeite en vriendelijke groeten.

Roland Moens.

Reageer