Beantwoord

Opnames bekijken op 2 de android box

  • 8 January 2024
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Sinds 2 maanden heb ik ook een android box op mijn slaapkamer staan , daarvoor had ik zo een V7 staan, en nu opeens kan ik de zender vtm gold niet meer vinden in mijn zenderlijst  er komt voor zender staat niet meer in je abonnement , is zeer vervelend want ik kijk er veel naar , en de serie sturm der liebe zenden ze daar op uit en opeens kan ik geen enkele opname meer bekijken, en op onze 1ste android box die in de living staat , werkt alles wel, echt zo gek , al meermaals de helpdesk gebeld maar ze weten niet hoe het komt, maar ik wil dit oplossen zodat ik alles kan zien op mijn kamer .

icon

Beste antwoord door GeertC 10 January 2024, 15:44

Bekijk origineel

5 reacties

Als je de decoders nu eens van plaats verwisselt blijft het probleem dan bij de zelfde decoder?

Reputatie 7
Badge +3

@heulsen 

Vermoedelijk kan je andere HD-only zenders ook niet bekijken.

Ik onderzoek dit even, je mag je klantnummer nog toevoegen aan je profiel hiervoor.

 

Geert

Beste , net mijn klantnummer ingevuld en al geprobeerd de decoders te verwisselen maar alles is nog het zelfde , en het is dus enkel VTmgold die niet meer in de lijst staat , en ik kan geen enkele opname bekijken 

Reputatie 7
Badge +3

@heulsen 

kan je eens nakijken op die ene decoder of je de zender ‘plattelands tv’ kan zien of play7?

Normaal zou je op de twee decoders HD moeten kunnen bekijken.

 

Geert

 

 

@iedereen erg bedankt voor jullie hulp , zojuist ontdekt dat alles weer werkte vtm gold is opeens terug en kan elke opname bekijken en op de andere decoder gaat ook alles goed , we zijn daar blij mee.

Reageer