Vraag

opnamen pickx

  • 20 April 2020
  • 83 reacties
  • 1318 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

heb juist ingelogd in pickx op de computer en nu staan alle opnames als enkel te bekijken op de decoder, vanmorgen en gisteren was dit niet zo

heel raar fenomeen omdat het over alle opnamen ook die eerder wel te zien waren via de computer dus via pickx

hopelijk wordt dit opgelost want ik kijk wel niet veel via de computer maar kan toch voorkomen

 


83 reacties

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 


Ik zie nu plots 68 afleveringen staan en er zijn er maar 13. Elke aflevering staat er meerdere malen in, ook sommige enkel beschikbaar op decoder.

Maar bij de eerste 3 afleveringen nog steeds hetzelfde probleem.

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 

‘k zal seffens de decoder eens heropstarten want als ik het nu doe krijg ik zeker ruzie met de rest van de familie :slight_smile:

@pieter_b Ik heb de serieopname verwijderd en zou ze dan opnieuw één voor één toevoegen.

Nu zie ik soms meedere afleveringen per dag, waarschijnlijk heruitzendingen maar dit kan ik niet in detail bekijken. Weet je welk uur de door jou gewenste afleveringen normaal uitgezonden waren?

Van donderdag 2/04 tot donderdag 30/04 (3 afleveringen per dag)

eerste aflevering begon rond 20u30, de laatste begon rond 21u55  (weet natuurlijk niet of deze tijden altijd gelijk waren.)

@pieter_b Kan je het nog even nakijken? Ik excuseer mij alvast als ik er eentje over het hoofd heb gezien ;) 

Ok bedankt.

Het is in orde nu.

na herstart decoder en na uit en opnieuw inloggen op  http://proximuspickx.be 

maar aangezien het de enigste opname is die niet werkt en al de rest wel kan ik er vrede mee nemen.

Reageer