Skip to main content

Beste, graag een oplossing . Al enige tijd kan ik een opname niet stoppen en niet verwijderen van de recorder. Ondertussen is het al een jaar dat ik de opname van een  Harry Potter film niet gestopt krijg en daarmee ook niet kan verwijderen. Daarbij heb ik ook het gevoel dat er veel minder opslag is naargelang de opnames die op de recorder staan. Mvg

heb je al eens geprobeerd om je decoder eens volledig stroomlos te zetten en dan de internet box 10 sec stroomloos zetten. Van zodra je opnieuw kunt surfen dan je decoder terug onder spanning zetten.


@Asa Ik vind met de gegevens die ik van je heb, geen opname van Harry Potter terug. Over welke film gaat het dan ? Volgens onze gegevens heb je nog ongeveer 347u beschikbaar. 

Kan je voor de zekerheid je gegevens in je profiel verder aanvullen zodat we zeker op de juiste lijn alles nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Je kan zeker eens proberen met al je toestellen te herstarten zoals Martin voorstelt. 


Reageer