Beantwoord

Opname mislukt?

  • 28 August 2019
  • 16 reacties
  • 312 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik ben de serie "Masterchef Australia 2019" aan het opnemen, maar ik heb nog geen enkele aflevering bekeken. Deze serie wordt uitgezonden op Vitaya rond 17u en herhaald de volgende dag rond 11u.
Nu stel ik vast dat ik maar 4 afleveringen in mijn opnames heb staan. Afleveringen:
E1101 op ma 19/8
E1102 op di 20/8
geen afleveringsnummer, op vr 23/8
E1108 op wo 28/8
Ik mis dus een paar afleveringen van wo 21/8, do 22/8, ma 26/8, di 27/8
Is het mogelijk om die alsnog in mijn opnames bij te zetten?
Ik snap niet waarom ik die opnames niet heb, er was geen conflict met andere opnames.

Er loopt ook nog een serie (herhaling van Masterchef Australia 2016) die ik opneem om 3u 's nachts, maar die bekijk ik direct. De serie van 2019 ga ik later bekijken als die van 2016 afgelopen is.

Is het mogelijk om de serienummers altijd goed bij de opnames te zetten, want die 2 series van 2019 en 2016 zitten in dezelfde lijst en dan wordt het onoverzichtelijk, als de serienummer er niet bijstaat.
Gepensioneerd hĂ©. đŸ€“
Alvast op voorhand bedankt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 August 2019, 21:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Ik heb even de serieopname opnieuw toegevoegd aan jouw lijst. Kan je nakijken of je ze nu wel ziet staan?

Voor de benaming van de series zijn we jammer genoeg afhankelijk van de uitgevers, de zenders dus.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo WenzelR,
Je hebt 28 afleveringen in HD in een nieuwe lijst gezet en de eerste aflevering in SD die ik al had staan is nu ook weg.
Sorry, kan je niet alleen de gevraagde afleveringen bij in de lijst zetten, die ik al heb (staat wel op mijn harde schijf) en niet in HD. Ik heb de HD uit gezet om meer opnames op mijn harde schijf te kunnen opnemen. Dus alleen:
Ik mis dus een paar afleveringen van wo 21/8, do 22/8, ma 26/8, di 27/8 en natuurlijk ook de nu gewiste aflevering E1101 van ma 19/8
Wat je bijgezet had is merendeels bekeken.
Dus de serienummers moet ik aan Vitaya vragen?
Ik heb de opnames op de door jouw gewenste kwaliteit er terug opgezet.

De serienummers hebben wij alleszins niet beschikbaar. Als de zender ze niet apart aanduidt, kunnen wij ze achteraf niet zomaar uiteenhouden.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt, ik heb de overbodige afleveringen wel al terug gewist, anders kan ik niet meer volgen.
Reputatie 7
Badge +3
Grr, nu ontbreek aflevering E1109 weer. In SD aub terugzetten.
Reputatie 7
Badge +4
@Elma Op welke datum werd aflevering E1109 uitgezonden?
Reputatie 7
Badge +3
OP donderdag rond 17u.
Reputatie 7
Badge +4
kan je even nakijken of deze nu zichtbaar voor je is ?
Reputatie 7
Badge +3
Ja, hij is zichtbaar. Bedankt.😍
Reputatie 7
Badge +3
Vannacht om 3u45 is er een update van de decoder gebeurd (ik was nog TV aan het kijken). Sindsdien gebeuren er allerlei vreemde dingen. Zo is het merendeel van mijn opnames van Masterchef plots verdwenen en kan ik in de planning niks meer annuleren.
Het gaat vooral om Masterchef Australia 2019 op Vitaya. Daar had ik nog meerdere afleveringen van te zien, maar nu zie ik maar 2 afleveringen staan, namelijk E1108 van woensdag 28 augustus en E1113 van woensdag 4 september. Dus ontbreekt:
E1106 van Ma 26/8
E1107 van Di 27/8
E1109 van Do 29/8
E1110 van Vr 30/8
E1111 van Ma 2/9
E1112 van Di 3/9
1113 heb ik nog staan en 1114 is juist aan het opnemen.
Kan je die afleveringen terug zetten op lange termijn en in SD modus?
Reputatie 7
Badge +4
@Elma Ik heb de opnames terug geplaatst , ik kan deze zelf wel niet op lange termijn zetten, dus dat kan je zelf best nog even aanpassen.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt voor het terug zetten van de afleveringen, Samuel.😍 Maar een reeds opgenomen opname kan ik ook niet meer op mijn harde schijf zetten. Ze stonden eerst op harde schijf, nu heb ik ze maar op "lange termijn" gezet, maar daarmee is er weer minder plaats op die lange termijn. 🐈
Reputatie 7
Badge +3
Wat gebeurd er weer allemaal? Kijk zelf maar naar de foto's:
Dit staat in mijn opnamelijst. Er ontbreken dus 2 afleveringen:



En dit zie ik in mijn planning.



Let niet op de aflevering E828, dat is de episode van 2016 (seizoen 😎. Afleveringsnummers beginnend met E11 komen niet overeen met de naam van de aflevering. 😗 Ik had een mail gestuurd naar Vitaya omdat Ă©Ă©n van uw medewerkers gezegd had, dat het de zender is die de afleveringsnummers erop zet. Met dit als resultaat? Wel grappig, maar moeilijk om nog te checken.
herstarten of resetten van je decoder helpt natuurlijk niet altijd om zo'n zaken op te lossen maar misschien toch nog eens proberen, nee?
Reputatie 7
Badge +4
Elma, de Episodes zelf zijn deze van het huidige seizoen, de afleveringen die getiteld zijn 'MasterChef Australia' zijn de heruitzendingen 'snacht's van vorig seizoen. Als een serie wordt opgenomen, worden alle afleveringen opgenomen. (Nog zo'n voorbeeld is een serie als 'Familie', de namiddag en avond afleveringen zijn beide van een ander seizoen, worden opgenomen). Ik zie deze ook allemaal geprogrammeerd.
Wel zie ik alle opnames van voor vandaag verwijderd. Dus helaas kan ik daar niets van terugvinden.
Reputatie 7
Badge +3
Ik mis de opnames E1114 en E1115 (van seizoen 2019), de opnames van 's nachts seizoen 2016, lopen perfect (E828), die bekijk ik ook. Maar 1114 en 1115 van donderdag en vrijdag om ongeveer 17u zouden terug geplaatst moeten worden. Daarom dat ik die foto erbij had gezet. Kan je dat nog doen?