Besten,
Na mijn posting van 3 dagen geleden heb ik even verder gezocht. Er is duidelijk iets zwaar in de fout gegaan met de servers van PX in de laatste week van de maand maart!
Nadat verschillende opnames van series in deze laatste week op automagische verdwenen uit het opnamemenu op de TV zie ik deze opnames wel degelijk staan via het Pickx menu op tablet.
De dodelijke loop is echter dat deze opnames via deze weg allemaal gemerkt staan als “enkel te bekijken via de TV-box” maar ‘t is te gek voor woorden want op de TV-box zijn deze niet terug te vinden! Het zijn specifiek dee opnames die na de crash? uit de lijst van TV opnames verdwenen zijn!
Het gaat oa meer specifiek over de laatste opname van de serie “Brokenwood mysteries” 24 maart en de laatste twee afleveringen van “Hidden” (laatste dubbelaflevering). Nochtans heb ik gisteren “Brokenwood” afl 3 bekeken op de Ipad, aan afl 4 kan ik dus niet aan … begrijpe wie kan!
Kunnen de mensen van de tech zich daar even over buigen aub? een serie zonder de laatste afleveringen heeft echt niet veel zin tenzij men kijk met het verstand onder nul!
TIA