Ik gebruik een decoder v5c op het fiber-netwerk.Ik kan de regionale zender ATV ontvangen en bekijken.
Sinds kort is het onmogelijk om een opname van ATV te maken en/of te bekijken .
Beschrijving :
met de afstandsbediening kan ik op mijn tv-toestel in de proximus tv-gids een opname van de atv-uitzending starten .Ik zie dan in de oplichtende balk een rood rond symbooltje dat aanduidt dat er een opname bezig is.
Ook kan ik in de tv-gids een opname in de toekomst plannen .
Via de afstandsbediening kan ik onder : mijn bibliotheek/opnames die opname van de atv-uitzending die bezig is zien . Ook daar een rood rondje in de oplichtende balk .
Ik kan in de tv-gids de opname stoppen en de opname blijft zichtbaar in mijn bibliotheek/opnames .
Als ik de opname van atv in mijn bibliotheek/opnames selecteer , op de afstandbediening de knop ok druk krijg ik een menu te zien :
-kijken
-opname langer bewaren
-wissen
-Opnameopties
Als ik de mogelijkheid “kijken” kies en de knop ok druk op de afstandsbediening , verdwijnt het hierboven beschreven beeld ,
het beeld mijn opnames verschijnt ,
de balk die aanduidt dat er een atv-opname is , verdwijnt .
En ik krijg geen opname te zien .
Blijkbaar is de opname weg, verdwenen .
Heeft er iemand weet van het feit dat ATV misschien belet dat er van de uitzending een opname wordt gemaakt ?
Het probleem heeft me al uren contact gevergd met de klantendienst van Proximus . Proximus heeft me een nieuwe decoder gestuurd , zonder resultaat .
Na melding aan Proximus dat met de nieuwe decoder het probleem niet opgelost is , is er een ticket aangemaakt , blijkbaar om te staven dat het probleem in behandeling is .Direct oplossen is niet mogelijk .
Heeft er iemand op het forum dezelfde probleem met opnames van atv of weet iemand een oplossing .?
Ik heb ook de decoder al herstart , de modem herstart en de helpdesk heeft de fibermodem al herstart .
In afwachting .
Vriendelijke groet