Vraag

Oplossing voor niet werkende bbox

  • 19 November 2021
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo, 

 

Wij hebben een aanhoudende probleem met de digitale tv: decoder blokkeert de hele tijd. In de winkel hebben ze ons aangeraden een vorig model modem te gebruiken. Na installatie blijkt het nog erger te zijn. Onmogelijk om nog te tv te kijken. Beeld in blokjes en constant haperen. 

Pickx app werkt ook al maanden niet op onze gsm’s. 

 

Echt schandalig om hier voor te moeten betalen.

 

Klantendienst zegt alleen maar resetten maar dat hebben we ondertussen al ontelbare keren gedaan. 

 

Klacht indienen lukt niet want net 2 x gebeld en na het zoveelste keuzemenu (waar niet eens tussenstaat waarvoor ik bel), vlieg ik eruit. 

 

Al bijna 30 jaar klant bij Proximus, ooit verandert maar nu toch sterk aan het overwegen. 

 

Iemand met hetzelde probleem en oplossing?


5 reacties

De proximus medewerkers kunnen straks als ze langskomen je lijn testen om eventueel fouten te detecteren en daaruit beslissen of het eventueel nodig is om een technieker te sturen.

Heb je al eens een speedtest gedaan met een laptop:pc verbonden aan de bbox rechtstreeks met een utp netwerkkabel → http://speedtest.net 

Met een Sagem BBox3 van het type Sagem hebt kunt u met het Sagemtool als User en het User password (vind je terug op een sticker van je bbox) op uw Bbox inloggen om de situatie meer in detail te bekijken en je lijnsnelheid enz. te kennen.

→ SagemTool downloaden

Beste Martin, 

 

Bedankt voor je tips maar ik denk  niet dat je als klant een IT’er moet zijn en mijn lijnsnelheid moet weten en zo. 

 

Net na 3x probeeren dan toch een medewerker aan de lijn gehad en ook weer van de lijn gegooid na meer dan een half uur.

 

Ik heb het zo gehad...

Reputatie 7
Badge +5

@NathalieG Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

@NathalieG 

ik heb je dit alleen maar gevraag omdat ik zo eventueel zou kunnen afleiden of het iets met je lijn te maken heeft en uiteraard ben je niet verplicht om mijn raad op te volgen.

Reputatie 5
Badge +2

@NathalieG Er gaat een collega contact met u opnemen om u te helpen.

Reageer