Beantwoord

Onverwacht probleem

  • 28 March 2018
  • 5 reacties
  • 906 Bekeken

Sinds deze middag krijg ik de melding waardoor we geen zenders hebben, dus ook al een paar uur geen TV kunnen kijken. De melding is nl.: Onverwacht probleem...Geen verbinding. Wenst u het probleem op te lossen?

Hoe komt dit en hoe lang zal dit nog duren?

Mvg,

Sibel
icon

Beste antwoord door LinosD 29 March 2018, 14:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Heb dit ook wel eens. Kijken of op de modem alle lichtjes blauw branden. Indien ja. Decoder uitzetten. 10 seconden wachten en de decoder weer aan zetten. Knopje aan achterzijde decoder. Indien nee. Modem uit zetten. 10 seconden wachten en de modem weer aan zetten. Als alles weer brand kan je misschien al TV kijken of anders de modem uit en aan zetten.
Reputatie 7
Badge +1
Heb dit ook wel eens. Kijken of op de modem alle lichtjes blauw branden. Indien ja. Decoder uitzetten. 10 seconden wachten en de decoder weer aan zetten. Knopje aan achterzijde decoder. Indien nee. Modem uit zetten. 10 seconden wachten en de modem weer aan zetten. Als alles weer brand kan je misschien al TV kijken of anders de decoder uit en aan zetten.

Rechtzetting van vorig bericht.
Reputatie 7
Badge +3
[quote=Antoon1]Heb dit ook wel eens. Kijken of op de modem alle lichtjes blauw branden. Indien ja. Decoder uitzetten. 10 seconden wachten en de decoder weer aan zetten. Knopje aan achterzijde decoder. Indien nee. Modem uit zetten. 10 seconden wachten en de modem weer aan zetten. Als alles weer brand kan je misschien al TV kijken of anders de decoder uit en aan zetten.
Modem en decoder uitzetten, 10 seconden wachten, dan alleen modem weer aanzetten met de aan- en uitknop achteraan. Als het blauwe DSL-lichtje vooraan op de modem brandt, dan, dan zet je je decoder terug aan. Werkt dit niet, dan kan je een "reset" van je modem doen. Naar gelang welk type decoder je hebt, vindt je hier heel goed uitgelegde filmpjes van op www.youtube.com met als zoekopdracht "decoder resetten". Ook voor het resetten van de modem kan je op YT filmpjes zien "modem resetten proximus".
Als dat niet helpt, bel dan de technische dienst tussen 8u en 22u.
Reputatie 7
Badge +4
Sibeloz, doet het probleem zich nog voor? Zo ja, inderdaad zoals al aangegeven best even starten met een reboot van je toestellen, zoals hier beschreven.
Beste,

Het probleem is opgelost door opnieuw te starten.

Alvast bedankt!

Reageer