Skip to main content

Ik heb een Proximus enterprise account met fiber-aansluiting op 1 locatie. Op een ander adres, dus de tweede locatie, heb ik een Flex pack met Pickx tv. Deze zitten allen onder 1 account en het lukt me niet om in te loggen bij Pickx met mijn Proximus-id. Dit is ook dezelfde ID als waarmee ik mijn enterprise-zaken beheer.

De Pickx app geeft aan dat ik niet het juiste pack heb om te te kunnen kijken. Ik betaal er nochtans voor :)

Al vijf keer met support gebeld maar daar lijkt niemand echt te kunnen helpen, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Er is ook reeds een support case aangemaakt maar daar komt weinig reactie op.

Een moderator op het forum heeft een instelling aangepast waardoor ik wel via de browser kan kijken, echter blijft het via de app niet lukken. Daar blijf ik in ‘bezoekers-modus’.

Kan dit nog even bekeken worden?
Details via m’n profiel.

@moderatoren
@DaisyS 

Dit is dubbel met



@Flowpost 
Wil je bij 1 topic blijven? Zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen.
Ook al begrijp ik je ongeduld, maar de moderatoren zijn niet 24/7 aanwezig,


@moderatoren
@DaisyS 

Dit is dubbel met



@Flowpost 
Wil je bij 1 topic blijven? Zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen.

Ander topic stond als ‘beantwoord’, vandaar.


[...]

Ander topic stond als ‘beantwoord’, vandaar.

Dat begrijp ik ook, maar toch.
Ze zien normaal ook wel dat je nog verder doorgaat in dat topic.


@Flowpost 

ik laat nakijken wat er gaande is en hou je op de hoogte

groeten

Tina


@Flowpost 

zie je in je MyProximus alle producten van beide adressen staan? ook het flex pack? 


@Flowpost

zie je in je MyProximus alle producten van beide adressen staan? ook het flex pack? 

Jazeker, zie bijlage.

 

 


@tina.b Nog iets kunnen vinden?


Reageer