Vraag

“Ondertitels” verdwenen uit menu Taalvoorkeuren

  • 21 October 2023
  • 11 reacties
  • 524 Bekeken

V7, App versie 5.127.4

Instellingen → Taalvoorkeuren

Hier kon je vroeger de ondertiteling instellen. Dit item is uit het menu verdwenen. Is dat normaal ?


11 reacties

@frits_devos

Lukt het ook niet als je bij het bekijken van een programma op de”ok” knop drukt om die in te stellen?

ik weet ook niet of het eventueel zou helpen door de decoder even stroomloos te zetten.

Dat werkt nog steeds, maar dat is een individuele instelling voor het betreffende programma. Echter de algemene instelling voor alle programma’s is uit het menu verdwenen.

Reputatie 7
Badge +3

@frits_devos  Is bij mij ook verdwenen sinds vorige maand , heb dezelfde V7, App versie 5.127.4.

Proximus heeft aanpassingen uitgevoerd, dit zonder enige vorm van communicatie. Dus is het gissen waarom?

Hopelijk komt er spoedig een info/uitleg van Proximus.

 

Instellingen, daarna taalvoorkeuren, gesproken taal en ondertitels op OK drukken en daar de taal kiezen van audiotaal als ondertitels, en zou in orde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Instellingen, daarna taalvoorkeuren, gesproken taal en ondertitels op OK drukken en daar de taal kiezen van audiotaal als ondertitels, en zou in orde moeten zijn.

@rita_061 Klopt voor een V5C en V6 decoder. Maar in de V7 decoder/ Android TV Box is dit met de App versie 5.127.4. van Pickx niet meer mogelijk.

Pat52,wij hebben zelf een Android v7decoder al meer dan 2 jaar en heb juist nog even gecheckt zit daar bij ons nog wel in en decoder is update, dus snap ik niet dat het bij u er niet meer inzit.

Dus je hebt ook App versie 5.127.4 als ik het goed begrijp?

Nee app versie 5.120.5 en als ik naar update komt er je tv-siftware is up-to-date ik heb er ook eens problemen mee gehad dat ik via instellingen ondertitels niet meer kon instellen,ik heb toen een nacht het stroomkabeltje van de v7 Android decoder uit gedaan en smorgens terug in gestoken en kreeg terug het juiste menu om ondertitels in te stellen.

Reputatie 5
Badge +3

Vanavond geen ondertiteling bij gehuurde film? Nog nooit voorhad met VOD films, ook bij Pickx + films regelmatig geen ondertiteling, moeten het dan zelf instellen via de instellingen menu.

mvg

welke app versie staat er dan bij u er op, is het ook 5.127.4

Reputatie 5
Badge +3

Ja het is die

Reageer