Vraag

ondertiteling

  • 27 November 2020
  • 10 reacties
  • 277 Bekeken

Ik heb een probleem met de ondertiteling ,nl op VT4 werkt de ondertiteling niet als ik deze inschakel.

Als ik hetzelfde programma opneem  en terzelfde tijd bekijk werkt de ondertiteling wel.

Dit is enkel op deze zender op al de andere zenders werkt dit perfect.

Het is een android decoder die uk ook al eens zonder stroom heb gezet  maar dit werkt niet

 

Iemand een idee


10 reacties

Niemand??

Proximus is hiervan op de hoogte maar ik weet niet of het al dan niet opgelost zal zijn.

PS: proximus medewerkers komen tijdens het weekend hier niet langs op het forum, 0800 22 800 bellen kan je wel altijd ook tijdens het weekend.

ik heb deze week al eens gebeld,maar ze konden me voorlopig ook niet verder helpen.

Reputatie 6
Badge +3

We hebben nog meldingen gekregen dat VT4 problemen geeft met ondertitels. 

Ik heb nog niet gehoord dat het met opnemen dan wel beschikbaar was, ik geef deze info ook mee om te zien of ze op een oplossing kunnen komen.

Bedankt voor je antwoord,maar daar ben ik nu niet veel mee.

De vraag is hoe kan het opgelost geraken.

kan het aan de android decoder liggen,want bij mijn dochter werkt alles normaal maar die hebben het vorig model van decoder.

Reputatie 7
Badge +4

@LukR  ALs het iets algemeen is kunnen we niet altijd onmiddellijk een oplossing even. We proberen het dan wel altijd zo snel mogelijk op te lossen. Het was in onderzoek. Heb je nu nog steeds problemen ? Ik heb gisteren zelf nog de ondertiteling gebruikt op de android decoder op Vier. 

Ja,nog altijd hetzelfde probleem

Kan het aan de decoder liggen,vrienden  van ons hebben ook zo’n decoder en daar werkt ook alles perfect

Reputatie 7
Badge +4

Werkt het op de andere zenders wel ? Hier vind je terug hoe je de ondertiteling kan opzetten. 

Op al de andere zenders werkt het perfect enkel VT4 heeft problemen.

Bij dochter en ouders die ook proximus tv hebben werkt de ondertiteling wel op VT4

dus kan het aan de zender ook niet liggen.

Heb de bbox3 en modem al zonder stroom gezet een reset gedaan niks helpt.

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn inderdaad nog een paar fouten in de ondertiteling op de android decoder. Dit zal in de volgende update opgelost zijn. Wanneer die er zal zijn, is afhankelijk van de testresultaten. 

Reageer