Vraag

Omwisseling afstandsbediening v5

  • 25 January 2022
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Beste,

van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.

Ik heb alle stappen overlopen die jullie voorstellen op jullie website, maar toch blijven deze knoppen niet werken...

Het betreft een V5 afstandsbediening.

Graag zou ik een nieuwe toegestuurd krijgen op mijn adres bij jullie bekend.

Alvast bedankt.

 


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@sd85 Een nieuwe afstandsbediening is onderweg.

Bedankt voor de snelle respons, heb hem deze morgen ontvangen. Nu wil ik hem volgens de procedure instellen als universeel, maar dit lukt niet… reageert niet op volumetoets of aan uit knop. Bij de procedure blijf ik hangen bij het 3 de punt, de tv toets ingedrukt houden tot de tv zichzelf uitschakeld. Dit doet de tv niet, zelfs na meer dan 10 minuten de tv knop ingedrukt te houden. Heb ook al de 2de methode gevolgd, met een code intikken voor je tv (een lg van mij) maar blijft ook op punt 3 hangen. Heeft iemand hiervoor nog een andere tip? Zodanig dat ik hem kan gebruiken voor alles van de tv, aan uit, volume, enz.

is het een identieke remote als je vorige dat ontvangen hebt waarmee het dan wel lukte?

Is idd hetzelfde model als de vorige.

Ik heb de oplossing daarjuist gevonden, bij de 2 de procedure, heb ik de lijst met codes gebruikt die ze geven bij het filmpje ‘ander merk- automatische methode’, deze is echter niet correct…

Bij LG staat de code: 4628, en dit moet 1628 zijn…

Nu werkt mijn nieuwe afstandsbediening perfect.

Nogmaals bedankt voor de snelle service!

blij te horen dat het toch in orde gekomen is