- Zou onze V5 decoder met harde schijf omgeruild kunnen worden voor een V7c decoder? Zo ja, ontvangen we dan ook een nieuwe Internet Box ter vervanging van de huidige bbox 3 en is deze laatstgenoemde vervanging gratis?
- Kan je bevestigen dat zowel de V5 decoder als bbox 3 dan niet meer retour gestuurd moeten worden?
Is m’n oude v5 decoder gedeactiveerd in het systeem? Zo niet, kan iemand van jullie dat in orde maken?
Is m’n oude v5 decoder gedeactiveerd in het systeem? Zo niet, kan iemand van jullie dat in orde maken?
Zonet heb ik bericht ontvangen dat er geen V5 onder m’n producten staat. Bedankt
De V7c decoder heeft volgende softwareversies:
App-versie 6.158.3
Middleware-versie PXM-SW-1.4.1
Op de een of andere manier zorgt de decoder voor een verstoring van andere apparatuur die is aangesloten op onze tv. Als HDMI CEC niet aangezet wordt, doen de andere apparaten zoals soundbar en console niet datgene wat ze normaal doen. Al het nodige van software-updates tot een nieuw moederbord in de tv (onder garantie) zijn uitgeprobeerd en bovenstaande is de vaststelling.
Zou een gratis omruiling van deze decoder naar een andere V7c mogelijk zijn? Ik kijk uit naar de reacties van een van de moderatoren.
De V7c decoder heeft volgende softwareversies:
App-versie 6.158.3
Middleware-versie PXM-SW-1.4.1
Op de een of andere manier zorgt de decoder voor een verstoring van andere apparatuur die is aangesloten op onze tv. Als HDMI CEC niet aangezet wordt, doen de andere apparaten zoals soundbar en console niet datgene wat ze normaal doen. Al het nodige van software-updates tot een nieuw moederbord in de tv (onder garantie) zijn uitgeprobeerd en bovenstaande is de vaststelling.
Zou een gratis omruiling van deze decoder naar een andere V7c mogelijk zijn? Ik kijk uit naar de reacties van een van de moderatoren.
Gewoon ter informatie: je zit wel nog op een oudere Middleware versie
MW 5.7.6.2 | APK 6.158.3 | (bij mij update 6.158.3 op 25/11/24) (bij mij systeem update 5.7.6.2 op 12/12/24) |
Probeer anders eens zelf om up te daten :
|
- Druk op de home-knop () van je remote te drukken
- bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan (= instellingen/settings)
- > “Support “
|- Systeeminfo
|- Controleren op Updates
Daar krijg je inderdaad “update mislukt”
Maar volg eens de procedure in mijn vorig bericht.
Ik heb wel dezelfde Middelware (en software) versie als
M.a.w. de Middleware-versie PXM-SW-1.4.1 wijkt qua vorm toch wel sterk af en ik vraag me dan ook af of de v7c (cf
Hopelijk nemen de Proximus-medewerkers dit vanaf maandag op in de hoop op een mogelijke oplossing.
Even aanvullen dat in het V7 Stand van zaken topic een (onvolledig?) overzicht staat van de software en middleware versies. MW 5.7.3 is uitgebracht in januari 2024. In 2021 was MW 3.6* actueel.
Of : Middleware-versie PXM-SW-1.4.1 past niet eens in het rijtje van de v7 (zonder c) software.
Het is inderdaad zo dat zij die het over MW 1.4.1 hadden(ongeveer een goeie maand geleden), ook een V7C decoder hadden, maar blijkbaar werkt die ook op een V7!
Mss heeft die versie meer specifieke functies ingebouwd voor de V7C.
Wordt de oude decoder door jullie gedeactiveerd wanneer de retourzending ontvangen is?
De nieuwe TV Box installeren
Wij leggen je stap voor stap uit hoe je deze moet aansluiten.
Om je oude TV Box te deactiveren,
bel je het gratis nummer 0800 99 696 en volg je de instructies.
Als je niet vanaf je vaste lijn belt, wordt je gevraagd je klantnummer in te voeren. Zorg er dus voor dat je een recente aanrekening of factuur bij je hebt.
Installeer je nieuwe TV Box
De installatiegids legt stap voor stap uit hoe je de TV Box installeert.
Maak je afstandsbediening Universeel:
In de meeste gevallen hoef je niets te doen. De Proximus-afstandsbediening bedient je tv via de Bluetooth modus die je bij het configureren van je TV Box hebt geactiveerd.
Indien dit niet het geval mocht zijn, dan kan je als volgt te werk gaan:
- Druk op de knop van de afstandsbediening.
- Ga naar > Instellingen toestel > Afstandsbedieningen en accessoires >Proximus RC408.
- Volg de instructies van de assistent om je afstandsbediening universeel te maken als dit niet automatisch gebeurd is.
Maak je afstandsbediening universeel?
De nieuwe decoder is reeds geïnstalleerd zonder de oude te deactiveren.
De oude TV Box is gedeactiveerd en staat ook niet meer in de lijst die je kan opvragen via het menu van de TV Box.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.