Afgelopen zondag begaf mijn tv-box (V5) het, alles geprobeerd maar niets hielp. ‘s Avonds naar Proximus gebeld en de medewerker zag meteen dat updates niet meer lukten. Ging meteen werk maken om een V7 te laten bezorgen en maandag in de vroege vooravond werd mijn nieuwe V7 bezorgd. Ik had nog een aantal programma’s staan tot juli 2025 en de medewerker verzekerde me dat die terug konden worden gezet. Op de site van Proximus Pickx zie ik ze nog steeds staan, maar ik moet ze via tv bekijken. Wat moet ik doen om deze terug te krijgen? En wat met die V5 tv-box? Moet die binnengebracht worden in een shop? Teruggestuurd worden?
Als het lange termijn opnames waren op je V5 , dan kun je die niet meer bekijken maar een PX moderator kan altijd het terugzetten van je opnames verder onderzoeken welke opnames nog kunnen teruggezet worden.
De V5 decoder mag naar het recyclage park het zijn alleen de V5C en V7(C) die nog moeten teruggestuurd worden.
Ok, dat wordt dan het recyclagepark. @moderatoren - hoe laat ik weten om welke programma’s het gaat?
Je kan die in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in het privé veld "Ticket" en indien het nog niet zou gebeurd zijn, ook zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
NB: morgen feestdag dus zal er ten vroegste iemand van PX overmorgen reageren.
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ok, dat wordt dan het recyclagepark. @moderatoren
- hoe laat ik weten om welke programma’s het gaat?
Ik vrees dat de medewerker verkeerde info gegeven had, we kunnnen de opnames niet aanpassen.
Ik denk dat het wel kan maar dat de moderatoren het niet meer (mogen) doen. Het is uiteraard vervelend manueel werk, er waren nogal wat pannes, er werd ook wel overdreven door de klanten.
Als je ze nog kunt bekijken kun je ze tijdens het bekijken ook opnemen op dvd, usb ..... Doet dat best 's nachts anders heeft het weinig zin. Je kunt bij een v5 er ook de harde schijf uit halen en koppelen aan een PC. Wie niet waagt .....
Bedankt voor de reacties, ik ga eens kijken op de platformen van de Vlaamse zenders of ik de programma’s daar kan bekijken. Of anders hopen dat ze na de 125.588e herhaling van FC De Kampioenen ook die series die nog 1 jaar op de box stonden gaan heruitzenden
Op internet kan je de reeks van FC De Kampioenen gewoon bekijjen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.