Oeps, er kan geen verbinding worden gemaakt ! Omwille van uitzendrechten kunnen we enkel toegang geven tot de app binnen de Europese Unie de app toegang tot (geo)lokalisatie. Anders heb je geen toegang tot de app behalve als wifi geactiveerd is.
Nogmaals een noodkreet!!!
Yelo play, vrtnu, vtmgo, werken allemaal perfect.
Enkel proximus…
Oeps, er kan geen verbinding worden gemaakt ! Omwille van uitzendrechten kunnen we enkel toegang geven tot de app binnen de Europese Unie. Geef de app toegang tot (geo)lokalisatie. Anders heb je geen toegang tot de app behalve als wifi geactiveerd is.
En hier is alles geactiveert.Dit is nu de 2de week...
Bladzijde 1 / 2
Staat de lokatie-instelling dan ook aan op dat toestel?
Op welk type en model toestel heb je dit probleem momenteel?
beste WenzelR,
Ik ben zo moe van al die vragen, hier is alles ok.heeft al maanden zo gewerkt, en alle andere websites en apps werken perfect.
Is er nu echt niemand in dat bedrijf die de software kan controleren of daar iets mis mee is of veranderd of aangepast of weet ik veel?zijn alle rechten wel in orde?is er nog geld in kas?
Ik ga dit probleem hogerhand moeten doorgeven. Daarvoor ga ik bepaalde informatie van je nodig hebben. Als je deze niet kan geven, dan kan ik jammer genoeg ook niet verder helpen
De vragen die ik stel zijn niet om je te jennen, maar om ons er van te vergewissen dat we het over de juiste toestellen hebben en dat deze 100% zeker juist staan ingesteld.
Beste,
Ja ik weet dat jullie uw best doen, heb al met verschillende in contact geweest.Het probleem is dat jullie dit niet aan de juiste mensen doorgeeft of het stokt daar….alles is hier ok, ik wordt het moe dat ze steeds willen proberen de problemen van zich af te schuiven.Ik zeg steeds dat alle andere wel werken en dat proximus tot enkele weken geleden ook werkte.En toch altijd vragen of dit of dat , locatie veelal enzo in orde is.ER IS EEN PROBLEEM MET DE SOFTWARE!!!
Oja, vergeten, wij zijn hier met velen zo, en yelo werkt perfect….
Even een bedenking die ik maak, Ik vermoed toch dat het niet louter en alleen de software is want anders zou iedere prox TV klant dit probleem moeten ervaren als u, dus het zal complexer zijn, maar wat juist dat zou ik ook wel graag vernemen.
Wij zitten in Tenerife hé.Heeft met rechten te maken.Zoals ze android box ook niet willen doorgeven.
Maar waarom ze nu de website blokkeren is mij ook een raadsel.
Welke beveiligingssoftware heb je geïnstalleerd? Een mogelijke oorzaak is dat een VPN verbinding voor problemen zorgt bij de Proximus app dat deze uit het IP adres bepaald dat je niet verbonden bent met de Europese Unie maar er buiten. Lees hier: https://www.safetydetectives.com/blog/best-antivirus-programs-with-vpn/ Maar dan zou jet het probleem hier ook in België moeten hebben. Tenzij ingesteld dat dit enkel actief moet zijn buiten België. In bepaalde webbrowser zit er ook een VPN ingebouwd: https://www.freevpn.pw/en/2019-08-12/browser-with-built-in-vpn/ Schakel die functionaliteit ook eens uit om te kijken of je dan nog het probleem hebt.
het is niet te geloven hé; jullie blijven andere oorzaken zoeken..
HET HEEFT MAANDEN GOED GEWERKT.
leg mij eens uit waarom; hier is niets veranderd!!!
Wij kijken nu yelo, zonder problemen.
Van mij mag je de topix sluiten, wij hebben hier met zen allen onze conclusies getrokken.
Maar laat de specialisten van proximus dan toch eerst eens hun feedback geven, aangezien Wenzel het naar hun heeft doorgespeeld, vooraleer het topic te sluiten, nee?
bedankt, heren, maar dit duurt nu al bijna 2 weken...
ja maar wij zijn wel niet van proximus zelf hé zoals bvb WenzelR ,
De forummedewerkers die van proximus zelf zijn hebben normaal het volgende symbool naast hun naam staan
zoals bvb bij WenzelR van Proximus
Ok, martin.
Radio één werkt weer terug...
Hoe meer extra informatie hoe beter voor Proximus om te bekijken waar het probleem zich bevind. Anders kan het heel lang duren voor dat de specialisten bij Proximus het probleem kunnen reproduceren. Dat was de bedoeling van mijn laatste reactie.
Maar ik denk niet dat andreas48 in deze situatie zit met vpn’s enz… volgens ik uit vorige van zijn posten al begrepen heb...
Tenerife maakt nog altijd deel uit van de Europese Unie. Dus zou je die foutmelding niet mogen krijgen wanneer je geen VPN gebruikt.
ik kan mij vergissen natuurlijk maar TS had toch volgens mij met verschillende browsers geprobeerd en die gebruiken toch niet allemaal VPN en als TS van geen VPN dienst gebruik maakt dan zit het probleem toch ergens anders volgens mij, enfin TS kan best eens bevestigen of hij al dan niet gebruik maakt van VPN en ook niet vergeten dat TS een tijdje terug dit probleem niet had. Deze applicatie houdt ook rekening met de geo positie enfin daarvoor ken ik geen details genoeg over de parameters waarmee dez applicatie alle maal rekening houdt en wat van deze het meest doorslaggevend is op een bepaald moment, maar ik veronderstel toch dat de specialisten die betrokken zijn bij het ontwerp van deze applicatie dat toch wel zeker beter moeten weten, hoop ik toch
Enkel met een VPN kan er een andere geo lokalisatie gedetecteerd worden dan Spanje. Want Tenerife maakt deel uit van Spanje. Ik heb even de vorige reacties en topics bekeken en heb daar toch niet gevonden dat hij geen VPN gebruikte. Of in de browser moet geo lokalisatie uitgeschakeld zijn: https://www.privateinternetaccess.com/blog/2018/12/how-to-disable-geolocation-in-browsers/ Nog een andere optie is dat er TOR gebruikt om jouw locatie te beschermen: https://www.torproject.org/ Tenzij natuurlijk dat het publieke IP adres van de topicstarter gedetecteerd wordt als buiten de Europese Unie maar dat zou heel straf zijn. Dat kan de TS doen door te surfen naar https://www.whatismyip.com/ en te kijken welke locatie er gedetecteerd wordt. In Opera moet jezelf de VPN optie activeren: https://vpnservice.nl/privacy/privacy-instellingen-opera-browser/ Wanneer dit uitgesloten is dan ligt het echt aan Proximus zijde.
maar die locatie (die je bv in windows kunt uit of opzetten) staat toch los van VPN, zijn toch twee aparte zaken die deze applicatie controleert locatie en IP, en trouwens ook voor de app op smartphone bvb, nee ?
Door de VPN te activeren ga je het werkelijke publieke IP adres omvormen naar een willekeurig publiek adres van de VPN provider eender waar in de wereld. Onrechtstreeks wordt het IP adres ook gekoppeld aan de locatie. Privacy apps of beveiligingsprogramma’s kunnen deze informatie vervormen. Waardoor sommige apps de toegang blokkeren. Het enkel maar bij nauwkeurige locatiebepaling aan de hand van GPS coördinaten dat het beste resultaat behaald kan worden, maar dat is enkel het geval op smartphones,tablets.
Dan vraag ik mij af waarom er bij de webversie iedere keer gevraagd wordt of de locatie bv opstaat onder windows 10 of de Mac als dat toch op die manier niet gecontroleerd wordt door de webapplicatie, ik veronderstel toch om via deze weg ook te controleren, want niet iedereen gebruikt VPN of een browser waar VPN actief staat ik heb trouwens nog geen van beide gebruikt en als je dit wel gebruikt waarom zou er dan ook niet op deze manier gecontroleerd worden, dit is mij toch niet duidelijk !
Zo stuurt bv gmail op mijn laptop ook soms een melding van ben jij dit wel en geeft dan de locatie op waar mijn laptop zich bevindt.
Dat is de standaardmelding van de app die ook overgenomen is voor de webversie. De locatiebepaling in Windows 10 en Mac is enkel van tel voor de de Microsoft apps en voor de Mac apps. Omdat bij gmail andere parameters bepaald hostname van het apparaat,MAC adres van de netwerkkaart. Op jouw laptop zal je dan ook de optie vind mijn apparaat hebben ingeschakeld.
Dus niet ook niet van tel volgens u voor de Pickx webversie , dan moet Prox in dit geval ook niet zeggen dat locatie op PC/laptop moet opstaan dan ?
Gmail moet toch naast hostname / NTW-kaart MAC-adres ook gebruik maken van die locatie die opstaat in windows zelf want anders zou de locatie van mij laptop toch niet opgegeven worden. Ik vraag me trouwens ook af hoe nauwkeurig die locatie bepaling onder windows op mijn laptop zou werken.
Door gebruik te maken van het publieke IP adres wordt er een ruwe locatiebepaling gedaan. Inderdaad niet van tel voor de webversie. Dat is gewoon de standaardmelding voor de mobiele apps. Zie hier wat de locatie instellingen van Windows inhouden: https://support.microsoft.com/nl-be/help/4468240/windows-10-location-service-and-privacy Het is meer om aangepaste info te krijgen in de standaard Windows 10 apps. Het kan dat Proximus daar gebruik van maakt, maar aangezien bij de minimum vereisten windows 7 staat, daar ontbreken locatie instellingen.Er kan enkel maar nauwkeurig gecontroleerd worden met behulp van GPS signalen wanneer er een SIM kaart in uw laptop zit en het publieke IP adres.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.