Beantwoord

Oeps, er ging iets verkeerd


Hallo, ik installeerde de tv app maar krijg steeds de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door SamuelD 8 August 2018, 17:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@MatthyMatthy

We hebben je account opnieuw gekoppeld.
Kan je het nog eens opnieuw uittesten aub?

Geert
@SamuelD ja, op de smartphones via wifi.
Reputatie 7
Badge +4
@MatthyMatthy Ervaar je dit op meerdere toestellen ? Hoe zijn je toestellen verbonden met internet, is dat via wifi of mobiel internet (3g, 4g) ?
Hallo, zelfde probleem bij mij.
Na enkele minuten pickx app krijg ik steeds de oeps-boodschap of app valt plots uit.
Reputatie 7
Badge +4
Staat je locatie ingeschakeld? Heb je de mogelijkheid om eventueel een andere browser te testen?
Beste,

ik zag dit topic reeds passeren, en dat het voor de verschillende personen die dit issue hadden, dat het opgelost werd.
Ik heb gisteren 45 min aan de telefonsiche helpdesk gehongen. Er gingen vanalle aanpassingen gebeuren.. maar omdat het bijna 22u was niets meer gehoord.
Vandaag 24 verder nog steeds hetzelfde probleem.
Ik ben momenteel in Frankrijk, heb perfecte wifi verbinding.
Ik heb 1 dag gedurende 1u Live tv kunnen kijken via de Chrome browser. Na dat uur de foutmelding: Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !
Sindsdien werkt het niet meer over wifi,
Via mijn smartphone kan ik over 4G wel...

Kan dit probleem opgelost worden?

mvg
Timothi
Reputatie 4
Badge +2
Heb het probleem nu ook, gebruik IE11 als browser om tv te kijken op pc.
Wanneer je IE11 gebruikt heb je nog de silverlight plug-in nodig, zie : https://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default
Welke versie van silverlight gebruik je ?


Heb versie 5.1.50918.0.
Als ik Silverlight wil installeren, krijg ik de melding dat ik de laatste versie heb.
Maar het is nu niet echt een probleem meer, kijk nu wel op de Chrome browser.
Reputatie 7
Badge +4
Heb het probleem nu ook, gebruik IE11 als browser om tv te kijken op pc.
Wanneer je IE11 gebruikt heb je nog de silverlight plug-in nodig, zie : https://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default
Welke versie van silverlight gebruik je ?
Reputatie 7
Badge +4
Kan je zoals Martin voorstelt eens op een andere browser testen zoals Edge? Heb je met andere websites ook problemen ? Heb je de cookies en tijdelijke internet bestanden al eens verwijderd?

Met andere websites geen problemen.
Cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderen bracht geen soelaas.
Met browser Edge werkt het ook niet.
Met browser Chrome werkt het Live TV kijken als ook het bekijken van opgenomen programma's wel.


Ik geef het alvast door aan de betrokken diensten, van zodra ik antwoord krijg laat ik hier iets weten, voorlopig kan je in elk geval verder met chrome.
Reputatie 4
Badge +2
Kan je zoals Martin voorstelt eens op een andere browser testen zoals Edge? Heb je met andere websites ook problemen ? Heb je de cookies en tijdelijke internet bestanden al eens verwijderd?

Met andere websites geen problemen.
Cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderen bracht geen soelaas.
Met browser Edge werkt het ook niet.
Met browser Chrome werkt het Live TV kijken als ook het bekijken van opgenomen programma's wel.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je zoals Martin voorstelt eens op een andere browser testen zoals Edge? Heb je met andere websites ook problemen ? Heb je de cookies en tijdelijke internet bestanden al eens verwijderd?
Reputatie 4
Badge +2
Heb het probleem nu ook, gebruik IE11 als browser om tv te kijken op pc.
Welk probleem heb je juist? Wanneer krijg je een foutmelding? Zowel bij het live kijken als bij opnames? Werkt het wel via de app?


Live TV kijken laat eeuwig op zich wachten, geen foutmelding maar de 3 bolletjes blijven na elkaar oplichten.
Bij opgenomen programma's verschijnt de boodschap na een seconde : Oeps ! er ging iets verkeerd. ..Probeer het opnieuw !
Android App werkt feilloos.
Reputatie 7
Badge +4
Heb het probleem nu ook, gebruik IE11 als browser om tv te kijken op pc.
Welk probleem heb je juist? Wanneer krijg je een foutmelding? Zowel bij het live kijken als bij opnames? Werkt het wel via de app?
Reputatie 4
Badge +2
Ter info: Ik weet niet of je windows 10 gebruikt want met EDGE heb ik het probleem niet.

Ja, draait hier onder WIN10.
Ter info: Ik weet niet of je windows 10 gebruikt want met EDGE heb ik het probleem niet.
Reputatie 4
Badge +2
Heb het probleem nu ook, gebruik IE11 als browser om tv te kijken op pc.
Reputatie 7
Badge +4
Hey KathyCom, kan je mij via een privé bericht je MyProximus login doorsturen zodat ik dit verder kan nakijken. Groetjes Thierry
Hier hetzelfde probleem, app werkte in het begin prima, nu ook telkens de oeps mededeling... kan dit even nagekeken worden aub?
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen Kenny! Fijn weekend toegewenst. Grtjs.
Super het werkt! Bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Kenny wauters ik heb een kleine aanpassing gedaan, kan u nog eens testen aub? Groeten Els
Zit al 3 maand zonder Proximus TV op mijn IPad. En niemand van Proximus die een oplossing kan bedenken. In mijn persoonlijke vriendenkring zitten er zo maar eventjes 78 met hetzelfde probleem op hun iPads. Wij geloven er niet meer in, een grote groep is al overgestapt nadat Telenet met hun yellow tv app die het perfect doet op iPads
Reputatie 7
Badge +4
hi
kan je ons via een privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximus login

Dan kijk ik dit voor je na


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
Ik heb net hetzelfde probleem, hoe is dit opgelost geraakt?
Super, werkt nu. Dankjewel!