Vraag

nieuwe V7 tv box problemen

  • 26 February 2024
  • 22 reacties
  • 392 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds vandaag mijn oude tv box vervangen door een V7 versie.

Probleem: zender tlc vind ik nergens meer terug.

Probleem: normaal zou ik alle opgenomen programma's van mijn vorige tv box terug kunnen zien. Als ik op kijken druk, vermeld hij dat deze niet kan bekeken worden wegens de zender niet meer in mij abonnement zit (nogtans programma van vtm enzo)

 

Hoe op te lossen?

 

Mvg


22 reacties

Reputatie 4
Badge +1

TLC heeft sinds vandaag ook een franse versie, misschien verdelen ze die ook en is er een verschuiving geweest.

als je opnames op je harde schijf had staan dan kunnen ze niet overgezet worden, is enkel voor opnames op de cloud.

Tlc zou in principe op zender 86 moeten staan. Maar staat er niet meer op.

Overal gekeken.

Ivm met opgenomen programma's zou er volgens de brief die meegeleverd is, de opnames van de laatste 60d nog steeds beschikbaar zijn (dus niet van de harde schijf)

 

Mvg

Reputatie 4
Badge +1

@Ghema 1988 uw toestel al eens herstart?? kan soms ook helpen en de modem.

Hallo,

Ik heb sinds vandaag mijn oude tv box vervangen door een V7 versie.

Probleem: zender tlc vind ik nergens meer terug.

Probleem: normaal zou ik alle opgenomen programma's van mijn vorige tv box terug kunnen zien. Als ik op kijken druk, vermeld hij dat deze niet kan bekeken worden wegens de zender niet meer in mij abonnement zit (nogtans programma van vtm enzo)

 

Hoe op te lossen?

 

Mvg

heb je uw oude decoder uit registratie gehaald door te bellen naar  0800 99 696 en volg de instructies.

Langetermijn opnames kun je ook niet afspelen op een V7 decoder.

De oude decoder is uit de registratie.

Resetten hebben we ook al gedaan.

Nog steeds niet opgelost

 

Ivm oude opnames. Ik wil enkel deze van de laatste 60d zoals beloofd. De andere weet ik dat deze verdwenen zijn.

 

Mvg

@Ghema 1988 

Ik veronderstel dat je ze nog op www.pickx.be terugvindt.

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

Is gebeurd. alles prive ingevuld

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Ghema 1988 Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. De 2de decoder kan enkel SD, en geen HD-zenders afspelen owv de snelheid die je lijn aankan. TLC is een HD zender en is dus op die decoder niet te zien. Op je andere decoder zou die wel zichtbaar moeten zijn. 

Als je toch nog maar 1 decoder in dienst hebt, mag je dat hier laten weten zodat we die andere decoder van je profiel kunnen verwijderen. 

Beste,

Op beide decoders kan ik geen TLC nemen.

 

Mvg

Ik gebruik ze beiden.

Vg

Beste @HadewychT : ik zie nu na nog eens resetten dat op een van tv boxen idd TLC te zien is. Maar kan ik ervoor zorgen dat TLC of het HD bekijken op de laatste tv box wordt getoond?

 

Mvg

@Ghema 1988

Daarvoor moet je decoder in HD kunnen werken en dit wil zeggen dat je bandbreedte genoeg moet hebben of anders gezegd dat je lijnsnelheid hoog genoeg moet zijn.

Daarom kun je controleren hier → Beschikbaarheid van aantal TV’s in HD en/of SD | Proximus

wat mogelijk is op je lijn.

Reputatie 7
Badge +4

@Ghema 1988 Je kan het zelf niet aanpassen in je decoder. Je zal TLC dus inderdaad maar op 1 box kunnen zien. Als ik het goed begrijp wil je het liever op de andere box zien ? Dan mag je dat hier laten weten en passen we het aan. 

Hallo, ik zou het idd liever op de andere hebben.

Kunnen jullie dit aanpassen voor me?

Zou super zijn.

 

Mvg

@HadewychT : Hallo, ik zou het idd liever op de andere hebben.

 

Kunnen jullie dit aanpassen voor me?

 

Zou super zijn.

 

 

 

Mvg

@HadewychT : Hallo, ik zou het idd liever op de andere hebben.

 

Kunnen jullie dit aanpassen voor me?

 

Zou super zijn.

 

 

 

Mvg

FYI: Maandag komen de PX moderatoren terug langs.

Reputatie 2

Hallo allemaal,

Ik lees hier (in het 2e bericht van master-magic) dat er ook een Franse versie zou zijn van de zender TLC, ik ben deze zender nog niet tegengekomen, ook niet na de decoder te herstarten, weet iemand iets meer? Op welke zendernummer kan ik TLC FR dan vinden?

Alvast bedankt voor wat meer info.

Timm CN

Heb je al gekeken of je die hier terugvindt → Pickx-zenderlijst op decoder/TV Box, app, web |

https://packaging.proximus.be/share/channels/tv-channels-flanders-nl.pdf


https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvchannels/particulieren/pickx-tv-en-opties/proximus-pickx-tv-opties/tv-zenders.html

Op 86 ontvangen wij TLC Flanders.

Die Franstalige zender is (nog) niet beschikbaar in Vlaanderen volgens mij - alhoewel beschikbaar zou zijn vanaf eind februari.

 

Hallo allemaal,

Ik lees hier (in het 2e bericht van master-magic) dat er ook een Franse versie zou zijn van de zender TLC, ik ben deze zender nog niet tegengekomen, ook niet na de decoder te herstarten, weet iemand iets meer? Op welke zendernummer kan ik TLC FR dan vinden?

Alvast bedankt voor wat meer info.

Timm CN

Heb je al gekeken of je die hier terugvindt → Pickx-zenderlijst op decoder/TV Box, app, web |

ik vind hem in ieder geval niet terug in die lijsten!

NB: Als je een kanaal nummer terugvindt in die lijsten zal de zender daarom niet altijd op dit kanaal liggen als aangegeven in de lijst, omdat dit ook afhangt van de herschikking van de zenders die je eventueel vroeger al zelf uitgevoerd hebt, waardoor onderliggende zenders kunnen opschuiven.

 

@HadewychT : is het nog mogelijk dat je TLC van box veranderd aub?

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Ghema 1988 Dit is ondertussen aangepast. 

Reageer