Vraag

Nieuwe V5 decoder compact

  • 12 February 2020
  • 14 reacties
  • 302 Bekeken

beste Proximus,

 

Gisteren na 8 dagen eindelijk een vervang-decoder gekregen. Blijkt een V5 compact te zijn. Is het normaal dat niet de nieuwste versie wordt geleverd (met harde schijf)?

 

Er zat ook geen nieuwe afstandsbediening bij waardoor ik nog steeds met een originele zit uit de begindagen van digitale TV (Belgacom). 
 

Mvg,

Diederik


14 reacties

Ter info: De nieuwste decoders net zoals de v5-compact hebben geen harde schijf meer aan boord alleen de oude decoders hadden een harde schijf en zullen met de tijd stilletjes aan uit het beeld verdwijnen.

Als de proximus medewerkers hier straks de draad opnemen kunnen ze een afstandsbediening opsturen en dit verder regelen met u.

Beste Martin,

 

Dank voor je antwoord. 
Ik wacht in spanning af op de reactie van de Proximus medewerkers. 
 

Intussen had ik graag geweten waarom een V5 en geen V6?

 

mvg,

Diederik

Reputatie 7
Badge +3

@DiederikVDD 

De v6 decoders zijn momenteel uit stock. Er is nog geen nieuws wanneer deze opnieuw aangevuld zijn.

Onze excuses hiervoor.

 

voor de afstandsbediening kan ik wel het nodige doen. Ik kan ze laten bezorgen door bpost of ik kan ervoor zorgen dat je een nieuwe afstandsbediening kan afhalen in een afhaalpunt.

Wat verkies je?

 

Geert

Beste Geert,

 

Dank voor uw snelle reactie.
u mag het laten bezorgen in het afhaalpunt Cyaan & Co, Aarschotsesteenweg 449, 3012 Wilsele (Leuven). 
 

mvg,

Diederik

Reputatie 7
Badge +3

Zal ik doen, je mag nog even een GSM nr. toevoegen op je profiel

( voor een sms die je zal ontvangen)

 

Geert

Done

Reputatie 7
Badge +4

@DiederikVDD het kialapunt dat je doorgeeft vind ik niet terug bij onze leverpunten
kan je via volgende link even nagana welk afhaalpunt voor je zou passen ?

https://www.proximus.be/eshop/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=13/02/2020&ZipCode=3012&GuiLang=NL

mvg

TUINBOERKE TUINKADEEKE (54588979)

LANGEVELDSTRAAT 117, 9999
3020 HERENT

Reputatie 7
Badge +4

@DiederikVDD ok, we sturen je dan het packet naar daar op

Nieuwe compacte decoder ontvangen maar de heel oude afstandsbediening werkt enkel om van kanaal te veranderen de andere toetsen werken niet

 

Kan ik in Aalst deze gaan omruilen vandaag?

afstandsbedieningen kan je omruilen in een proximus center of ze kunnen ook naar je opgestuurd worden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Reputatie 7
Badge +3

@Etcornelis 

Ik kan iemand van Bpost naar je toesturen met een nieuwe afstandsbediening, wanneer past dit voor jou?

Je mag een GSM nr. nog toevoegen aan je profiel aub.

 

Geert

Dag geert

 

mijn vrouw is onderweg naar Aalst in de hoop te kunnen omruilen

 

indien het niet lukt kom ik hierop terug

 

alvast bedankt

 

mvg

Reageer