Nieuwe TV box V7C -- moet telkens opnieuw resetten

  • 24 March 2024
  • 0 reacties
  • 8 Bekeken

Reputatie 1

Hallo , wij hebben sinds woensdag 20 maart fiber aansluiting met de nagelnieuwe TV box ( denk dat dit de V7c) is. Wifi gaat supersnel , zowel op laptops als op de smartphones , daar geen probleem.

Wat WEL een probleem is  : Elke morgen moeten wij de TV box opnieuw resetten , als we namelijk alles opstarten dan hebben we enkel een klein beeld linksboven op onze TV  , na een reset ( instellingen → instelling toestel → apparaatvoorkeuren → over → resetten → alles wissen ) , start de TV box opnieuw op , moeten we alles opnieuw instellen ( wifi , enz … ) en dan hebben we weer goed beeld . Wordt de tv en tv box voor enkele uren uitgezet , dan moeten wij telkens opnieuw de tv box resetten.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn !!!! 

ps : onze TV is een nieuwe SAMSUNG smart tv ( SAMSUNG TV QE65Q70B - 65 inch )  , we hadden voordien Orange en daar NOOIT problemen gehad .

Volgens mij ligt het aan de nieuwe TV box .

Ik heb reeds vanalles geprobeerd , maar feit is dat het nog maar een recent nieuw product is van proximus en daar kan je blijkbaar nog niet veel info over vinden.

Hulp zou welkom zijn , morgen bel ik naar Proximus en zal eens zien wat ze daar zeggen.

Dit beeld hebben we als we opstarten nadat de TV en TV box volledig hebben uitgestaan .

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer