Hallo , wij hebben sinds woensdag 20 maart fiber aansluiting met de nagelnieuwe TV box ( denk dat dit de V7c) is. Wifi gaat supersnel , zowel op laptops als op de smartphones , daar geen probleem.
Wat WEL een probleem is : Elke morgen moeten wij de TV box opnieuw resetten , als we namelijk alles opstarten dan hebben we enkel een klein beeld linksboven op onze TV , na een reset ( instellingen → instelling toestel → apparaatvoorkeuren → over → resetten → alles wissen ) , start de TV box opnieuw op , moeten we alles opnieuw instellen ( wifi , enz … ) en dan hebben we weer goed beeld . Wordt de tv en tv box voor enkele uren uitgezet , dan moeten wij telkens opnieuw de tv box resetten.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn !!!!
ps : onze TV is een nieuwe SAMSUNG smart tv ( SAMSUNG TV QE65Q70B - 65 inch ) , we hadden voordien Orange en daar NOOIT problemen gehad .
Volgens mij ligt het aan de nieuwe TV box .
Ik heb reeds vanalles geprobeerd , maar feit is dat het nog maar een recent nieuw product is van proximus en daar kan je blijkbaar nog niet veel info over vinden.
Hulp zou welkom zijn , morgen bel ik naar Proximus en zal eens zien wat ze daar zeggen.
Dit beeld hebben we als we opstarten nadat de TV en TV box volledig hebben uitgestaan .