Vraag

nieuwe decoder V5 mini compact

  • 1 September 2019
  • 7 reacties
  • 1042 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
sedert een paar dagen heb ik een V5 decoder, in vervanging van mijn V4,
nu merk ik een paar dingen
  • als ik iets wis via Picks wordt dit niet gewist op de TV, daar staat het er nog steeds op, raar dat dat niet aan elkaar gekoppeld is, ik heb dit nu al een paar keer tegen gekomen, sommige zijn gewist andere niet.
  • omdat ik series op zes opneem worden die veel herhaald en de overtollige wis ik dan, als ik ze op de TV wis zijn ze ook gewist op Picks.
  • nog iets sedert ik de V5 heb, heb ik nu al een paar keer een onderbreking gehad in het kijken van een opname, dan verschijnt er op het scherm dat proximus zich verontschuldigd voor het probleem, ik weet niet of dit nu aan proximus ligt of aan mijn nieuwe decoder, want ik het dit vroeger nooit tegengekomen
  • wat ik wel jammer vind dat je op de kleine decoder niet meer kan zien welk programma je aan het bekijken ben, geen zendernummer of de naam van de opname, bakje is daar ook te klein voor, ik vond dit wel handig

7 reacties

mss kun je al eens de decoder V5-C ter herstarten (spanning even afzetten) om te zien of de synchronisatie met wat in je in Pickx uitgevoerd hebt dan synchroon loopt.

Ik denk dat ze de info via schermpje ook niet meer zo doeltreffend vonden aangezien deze decoder ook door velen in een verstopte opstelling gebruikt wordt bv achter de tv of in tv kast … die van mij staat ook achter de TV opgesteld.
Reputatie 5
Badge +2
die van mij staat nog in het zicht, op de folder staat dat je de afstandsbediening kan instellen om niet direct te richten, maar van mij lukt dat niet heb nog ene met Belgacom op, dus moet kunnen richten op de decoder, lukt niet als hij verdoken opgesteld staat,
zal de decoder eens herstarten
Indien je dit wenst kun je wel via een Proximus medewerker je oude afstandsbediening laten omruilen door een nieuwe.
Reputatie 7
Badge +4
@Valencia Naar welk UPS punt kunnen we een nieuwe afstandsbediening opsturen?
De UPS punten kan je terugvinden via de link https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Reputatie 5
Badge +2
Dit mag de carrefour market Assebroek zijn, generaal Leman laan 184A, 8310 Assebroek
Het postpunt op gaston roelandplein 6, 8310 Assebroek mag het ook zijn, of kan het enkel via UPS?
Moet ik dan de oude inleveren of niet?
Moet ik betalen voor de levering van de nieuwe afstandsbediening of is dit gratis?
vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
De omruiling is enkel mogelijk via UPS en is gratis.
De oude afstandsbediening moet je in een doos steken en afgeven in het UPS punt wanneer je de nieuwe gaat afhalen.
Ik heb het nodige gedaan zodat er een nieuwe afstandsbediening in je gekozen UPS punt wordt geleverd. Deze wordt normal morgen geleverd en je gaat nog een sms ontvangen op het gsm-nummer dat eindigt op 368.
Reputatie 5
Badge +2
ik heb de afstandsbediening inderdaad de volgende dag gekregen, maar nergens stond vermeld dat ik de oude moest inleveren, ik had hem wel mee en de inlevering is gebeurd.
Maar in het UPS punt zeiden ze dat het regelmatig gebeurd dat de mensen eerst naar huis moeten om hun oud toestel te halen.
Misschien raadzaam om dit duidelijk te melden. Ik wist het omdat ik dat al eens eerder gelezen had op het forum en je het ook vermeld had in de mail na mijn vraag. Blijkbaar zijn er veel mensen daar toch niet op de hoogte van.
Bij de levering van mijn V5, die gebeurd is via Bpost, stond er wel duidelijk op dat de oude naar het containerpark moest, dus geen verwarring daar.
dan nog eens voor de vlugge service

Reageer