Vraag

Nieuwe abo v7

  • 3 December 2021
  • 32 reacties
  • 872 Bekeken

Hallo

 

Vorige  week bel ik om Flex klant te worden, er werd me verzekerd dat ik een V7 ging krijgen.

 

23/11  komt de technieker langs, krijg te horen je krijgt een V5 decoder want je haalt maar 47mbps en je moet min 50mbps halen voor een V7

 

Achteraf blijkt dat dit niet klopt en je min 30/35 Mbps moet halen (technieker liegt dus gewoon).

 

Nu komt de aap uit de mouw, om de V7 te krijgen waar ik recht op had bij installatie moet ik nu €49 bijbetalen, sinds 23/11 klant en vandaag zet ik mijn abo stop met zo een bedrijf wil ik niet in zee gaan

 

Groeten: een ex klant


32 reacties

Op deze pagina staat dat je als nieuwe Tv klant een android tv box krijgt

 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_android_tv_decoder/particulieren/toestellen/tv-apparatuur/android-tv-decoder.html#

Reputatie 7
Badge +3

@Jimmyr Er is hiervoor een dossier 49745120 aangemaakt.De dossierbeheerder gaat het nakijken en u hierover dan terug contacteren.Groetjes,Joel

@Jimmyr Er is hiervoor een dossier 49745120 aangemaakt.De dossierbeheerder gaat het nakijken en u hierover dan terug contacteren.Groetjes,Joel

Maar dat vraag ik toch helemaal niet op 03 is er er aanvraag tot stopzetting gedaan er is me verzekerd dat dit ging gebeuren, ik wil met Proximus niks meer te maken hebben, we zijn nu 3 dagen verder en de Proximus diensten werken nog,, zelf een contract ontbinden slagen ze niet in...

Reputatie 7
Badge +3

@Jimmyr Uw order R000000110000KGNHH is geannuleerd.Groetjes,Joel

Mijn Proximus diensten werken nog steeds ondanks de opzegging op 03/12

 

Via chat heb ik wel een print screen dat alles na 03/12 niet aangerekend zal worden maar ik heb tot op heden nog steeds geen bevestiging via mail/brief dat mijn abo stop gezet is al werd dit wel bevestigd op dit forum maar je weet nooit met Proximus , voor hetzelfde geldt loop men abo nu gewoon betalend door...

Reputatie 7
Badge +3

@Jimmyr Ik heb nog eens gekeken en alles is toch geannuleerd.Bevestiging hiervan zou u toch komende dagen moeten ontvangen(mail, brief).Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Jimmyr Ik zie dat de dossierbeheerder de opzeg heeft geannuleerd, dus je diensten actief blijven staan, en een omruiling van de decoder naar V7 heeft ingevoerd. Ik veronderstel dat dit is gebeurd in samenspraak met jou? Groetjes, Antonella

Reageer