Skip to main content

Beste,

 

Reeds lange tijd had ik een externe netflix account. Nu heb ik deze gekoppeld aan mijn Proximus abo en bekijk deze dus via mijn decoder.

 

Nu heeft dit nog geen moment grondig gewerkt. Traag, uitvallen, .. Nu het gekste is gisteren gebeurd. Netflix oogestart en plots is alles in het spaans. En mijn lands staat op esp/belgië.

Het is ook niet aan te passen. Netflix zelf heeft geen idee.

Kan dit asap worden rechtgezet. Hou een jarenlange tevreden klant aub tevreden.

Decoder herstarten, …. reeds allemaal gedaan.

 

Met dank

Stef

cookies van je decoder al eens gewist.

◊ Je kan ze wissen op volgende manier:
- Ga naar instellingen ->
-> systeem -> veiligheid/privacy -> pincode opgeven -> cookies beheren -> cookies verwijderen

NB: pas maandag komt hier iemand van Prox zelf op het forum langs.

helpdesk 0800 22 800 tijdens weekend wel bereikbaar.


Hi Martin,

 

Japs cookies reeds gewist en de hele bla bla.

Geen resultaat..


wat je ook zou kunnen proberen:

Probeer ook eens via de website van Netflix:
de netflix app op je decoder tijdelijk te desactiveren >
https://www.alphr.com/netflix/1003270/how-to-remove-a-device-from-netflix-deactivate-and-disconnect-your-account-on 
Verwijder nogmaals de cookies op je decoder en log dan nog eens met je Netflix account.

NB: nooit zelf geprobeerd werd hier op het forum als eventuele oplossing opgegeven.


Dat is net het probleem.

Als ik mijn e-mail adres gebruikt bestaat men account niet meer :s 

En al deze problemen zijn telkens gestart sinds ik mijn account koppelde aan proximus.. :s 

Pff


dan denk ik dat je best wacht tot maandag ofwel belt naar helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze u daar direct kunnen helpen, of mss kent een forumlid dit probleem en de oplossing !


@Stef.dc Zelf als je Netflix via ons hebt genomen moet je nog steeds een Netflix account hebben , als je de melding krijgt dat je account niet meer bestaat neem je best contact met Netflix zelf of kan je een nieuwe account aanmaken. Kijk ook even hier: 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/vragen-over-netflix-op-uw-tv.html en hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html voor meer info


Reageer