Skip to main content

Ik krijg steeds deze melding als ik Netflix wil openen:

we konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115). 
 

Hoe kan ik dit oplossen?

mvg

Decoder al eens gereset > klik hier


Reset is bezig.
Ik zie ook, waar ethernet staat, op de achterkant van de decorder een groen lampje branden en een oranje dat snel knippert 


als er data verkeer is knippert dit inderdaad 


Reset uitgevoerd. Afstandsbediening werkt niet meer. 



Werkt niet, krijg zelfs tv niet meer aan of uit

enkel met aan/uit knop op tv zelf


kun je de decoder nog bedienen met de afstandsbediening

zie ook 

 


Nee. 


voer dan eens een reset uit van je afstandsbediening  → klik hier

zie ook 


Gelukt met reset afstandsbediening! Ook Netflix werkt opnieuw!

dank je wel en fijn weekend verder!

👍🏻


heel graag gedaan en blij te horen dat het terug in orde gekomen is.


Beste hier ook deze foutmelding.

Reset al gedaan maar helpt niet.

 


blijkbaar komen er nog meldingen binnen 

lees ook hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/netflox-foutmelding-50738?postid=656634#post656634

 

best nu bellen naar de helpdesk 0800 22 800 ‘t is mss een algemene fout ! 

proximus komt niet op het forum langs in het weekend

Edit: sorry nu zie ik dat het uw bericht is dat je daar ook gepost hebt 

bbox eens resetten zou je ook kunnen proberen


Reset en bellen helpt niet, is een algemeen probleem met de v6 decoders denk ik. Heb exact hetzelde probleem. Heb er mee leren leven. Ik hoop dat de V7 dit probleem oplost


het is moeilijk te voorspellen bij sommigen werkte het na reset terug bij anderen dan eerst cookies wissen en bij nog anderen eerst cookies wissen en dan pas een reset doen…..

Morgen kunnen de mensen van Proximus zelf mss meer uitleg en details geven…

In ieder geval de v6 zit met nog onopgeloste vervelend bugs!


hi all
dit is jammer genoeg inderdaad een gekende bug, dit kan verholpen worden door cookies verwijderen/ decoder resetten


Inderdaad maar het rare is dat dit niet bij iedereen lukt op hun V6.


En hoe verwijder je cookies op de decoder zonder dat er informatie verloren gaat ?

 


Als het probleem veroorzaakt wordt door cookies heb je niet veel keuze en selectief cookies wissen kun je niet via de decoder, maar in ieder geval belangrijke informatie kun je niet kwijtspelen .


Ik kan  Netflix nog steeds niet opstarten. Foutmelding 115 blijft nadat recorder gereset is. Idem afstandsbediening.  Cookies zijn gewist. Wat nu? Bug of niet. Hoe lossen we dit op?


@Vdb1 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan heb ik wat meer informatie.


Reageer