Vraag

Netflix foutcode 115

  • 20 March 2020
  • 2 reacties
  • 439 Bekeken

Ik krijg telkens de foutcode 115 bij Netflix. Dit in de slaapkamer. In de andere kamers werkt het wel. Wij hebben 3 decoders waarvan er bij 1 Netflix dus niet werkt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi:

https://help.netflix.com/nl/node/62524

Netflix geeft de melding 'De Netflix-service kan niet worden bereikt. (-115)'

@Thais81 reset eens je decoder 
 https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Ik krijg telkens de foutcode 115 bij Netflix. Dit in de slaapkamer. In de andere kamers werkt het wel. Wij hebben 3 decoders waarvan er bij 1 Netflix dus niet werkt.

 

Reageer