Skip to main content
Beantwoord

Netflix error

  • 6 februari 2018
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Ik probeer een film te kijken op netflix en ik krijg steeds de melding dat de film of serie niet afgespeelt kan worden omdat ik een proxy gebruik. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?

Beste antwoord door RobrechtB

Je kan dit best eens na vragen via netflix. https://help.netflix.com/nl

Ze staan het inderdaad niet meer toe om te kijken via en proxy server. Kijk je via de decoder? Zoja kan je best de modem en decoder eens herstarten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2018
Je kan dit best eens na vragen via netflix. https://help.netflix.com/nl

Ze staan het inderdaad niet meer toe om te kijken via en proxy server. Kijk je via de decoder? Zoja kan je best de modem en decoder eens herstarten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 februari 2018
Oke bedankt. Ik kijk gewoon via de decoder. Ik weet zelfs niet wat een proxy server is .

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 7 februari 2018
Dan kan je best alles eens herstarten als je via de decoder kijkt want dan loopt er vast op de modem of decoder iets mis.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 februari 2018
Ik heb de decoder terug herstart en ik krijg nog altijd dezelfde melding/error op netflix. Ik kan wel gewoon netflix kijken thuis op mijn gsm via de netflix app🤔

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 7 februari 2018
Heb je ook de modem herstart? Kan je anders via de settings je cookies eens leeg maken?

Menu -> mijn account -> Instellingen -> Cookies