Vraag

Netflix

  • 8 October 2021
  • 18 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo Proximus,

Ik heb een tijdje geleden netflix stopgezet, maar het blijft nog steeds verschijnen bij mijn tv opties.

Enig idee waarom, want ik heb geen netflix meer.

Gtjs,


18 reacties

bedoel je dat het nog onder actieve opties staat → MyProximus Producten | Proximus

Inderdaad, ja het staat nog actieve producten,

Dar zal een proximus forummedewerker eens verder moeten nakijken dan.

Lezen die deze berichten ook?

Reputatie 7
Badge +4

Ja uiteraard maar mogelijks met enige vertraging in functie van “de drukte”

Waarschijnlijk geen reactie meer hier op dit formu van hen voor maandagmorgen

Zij kunnen u identificeren via uw forum login profiel o^voorwaarde dat uw klantnr erin vermeld is

 

Lezen die deze berichten ook?

De vrijdag is de bezetting op het forum over het algemeen wat lager, maar laat ons hopen dat maandag er wel iemand de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03  Netflix staat bij jou actief onder het derde betalerssysteem. Dit betekent dat je de opzeg van Netflix moet doen via de instellingen van jouw Netlfix account: Accountinstellingen - Netflix

Groetjes,
Antonella

Hallo, 

Netflix heb ik stopgezet al geruime tijd, 

Maw, ik heb geen Netflix meer.

Voor de duidelijkheid, ik heb dat rechtstreeks bij Netflix stopgezet.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03  Kan je aub inloggen op jouw Netflix account via de link dat ik doorgaf en nakijken op welke manier de betalings- en factureringsgegevens actief staan? Groetjes, Antonella

Ok, ik zal straks kijken en het antwoord hier posten, is dat goed?

Hallo

Ik heb met Netflix geschat en daar staat niets meer actief.

Hebt u een email adres dan kan ik u de chat mailen. Ik ga deze ivm de privacy niet op dit forum plaatsen.

Tip: kan je copy paste ook doen in je forum privéprofiel onder het invoerveld “ticket”

of anders via doc@proximus.com als je één of ander document moet opsturen, maar voor dit laatste mss best afwachten tot @AntonellaD dit goed keurt want anders gaat de mail mss verloren.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03  Heeft Netflix jou de opzegdatum doorgegeven? Er staat namelijk nog 1 aanrekening klaar van Netflix om gefactureerd te worden op jouw volgende factuur en dat is voor het Netflix abonnement voor de periode 3 september tot 2 oktober 2021. Groetjes, Antonella

Dat is correct de einddatum is 4 oktober. Dat zal de reden zijn dat het bij jullie nog actief staat

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Netflix factureert steeds voor een volledige maand (geen pro rata). Als het op 4 oktober werd stopgezet, is het mogelijk dat Netflix jou nog zal factureren voor de periode 3 oktober tot 2 november. Dat kan je nakijken in jouw Netlfix account. Groetjes, Antonella

Ok, 

ik heb sinds enige tijd geen toegang meer tot Netflix. Ik volg het op.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Mocht er iets niet kloppen, laat ons dan zeker iets weten. Groetjes, Antonella

Reageer