Skip to main content
  • wimmer

  • Practitioner
  • 86 reacties

Dit schreef ik een jaar geleden

Probleem nog steeds niet opgelost

Ondertussen zijn we even ver : het inladen van de TV gids duurt eindeloos lang en Rob casten met chromecast blijft onmogelijk ik probeerde gisteren met een chat maar verder dzan een vraag of dit alleen via wifi een probleem is ( weet ik niet , zoveel vrij mobiel netwerk heb ik niet om zo lang te wachten) geraakte ik dus niet. Aub graag een oplossing ( en niet opnieuw de app herinstalleren want ook op de GSM is het probleem identiek)

This topic has been closed for comments

1 reactie

Oudste eerst

HadewychT

Reputatie 7

Badge+4

Ik sluit dit topic af. Ik heb je al geantwoord in een ander topic waar je dit probleem ook aangekaart hebt. 

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden

Geen reactie

Reageer