Beantwoord

MyProximus niet gelinkt aan Pickx

  • 19 September 2019
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Beste

Graag wil ik via mijn gsm Tv kijken via de Pickx app maar ik krijg steeds de melding dat mijn account jiet gelinkt is aan de app.

Nochtans sta ik ingesteld als beheerder🤔

Alle hulp is welkom want zou graag tv kunnen kijken als ik even pauze heb tijdens het werk.

Alvast super bedankt mocht dit werken!
Vele groetjes!
Kimberly
icon

Beste antwoord door GeertC 19 September 2019, 08:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Kimberly

We zullen je account eens nakijken.
Je mag je klantnummer eerst even toevoegen aan je profiel aub.

Geert
Hallo

Zie zo gebeurd 🙂
Reputatie 7
Badge +3
@kimberly.d

Je account is gekoppeld.
Kan je de app. eens uittesten?

Geert
@GeertC

Hallo

Ja het werkt!
Toppie, echt super bedankt :)

Groetjes
Kimberly
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan!

Geert
Hallo,heb hetzelfde probleem als kimberly, na 4 contacten met Bizzexpert nog pickx account nog niet gekoppeld! Alles geprobeerd! Zou nu toch eindelijk app willen gebruiken,HELP
Ter info: zal voor maandag zijn prox medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,heb hetzelfde probleem als kimberly, na 4 contacten met Bizzexpert nog pickx account nog niet gekoppeld! Alles geprobeerd! Zou nu toch eindelijk app willen gebruiken,HELP
hi Ingrid
ik zie je account voor tv wel gekoppeld staan
krijg je een bepaalde foutmelding als je wil inloggen ?

Reageer