Mond vol van Fiber en 5 G

  • 22 June 2022
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Je hoort niks anders dan Fiber en 5 G;;;;

Maar wanneer maken jullie nu is EINDELIJK WERK van MEER HD !!

En gelijk schakelling naar 24 zenders in betaal pakket PICKX NL, zoals bij PICKX FR

De vlaming krijgt minder , voor dezelfde prijs ( weeral )  !!

Maak daar is een punt van...


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik tel toch een vijftigtal HD-zenders in Vlaanderen. 

 

https://www.proximus.be/dam/jcr:135296c5-f86b-46f5-a621-cb7d4fee1ce7/cdn/apps/tvChannelsTool/pdfs/tv-channels-vl-nl~2021-11-05-09-48-53~cache.pdf

er kan nog altijd eentje bij 😉

Los daarvan: kan je PX verantwoordelijk achten voor het weinige (?) aanbod van HD-zenders? Als een zender niet HD uitzendt is dat toch niet de fout van PX, of wel?

ik denk dat het ook een kwestie is hoeveel je aan die zender wilt betalen om HD uit te zenden.

ik denk dat het ook een kwestie is hoeveel je aan die zender wilt betalen om HD uit te zenden.

Bedoel je zoals wij in België bijdragen aan de nationale zenders of wil je zeggen dat PX niet wil betalen om HD uitzendingen aan te kopen, maar wel niet HD? Groot verschil.
Welke zenders zenden HD uit terwijl enkel de niet HD uitzendingen worden aangeboden op PX?

Reputatie 4
Badge +1

Welke HD aanbieden ...Eurosport 2,mag gerust in basis..ARD  ZDF RTL BBC 1 BBC 2 BBC World

Dobbit,Cartoon Netw, Nick Jr, die kunnen allemaal in HD

Telenet zit ondertussen aan 92 HD zenders ,oa de zenders die hier vermeld staan..

Reageer