Skip to main content

Waarom staat er bij een aantal serie opnames in de Proximus Pickx app de melding “Binnenkort verwijderd” ?

Ik merk dat er inderdaad ongewenst serie opnames niet meer opgenomen worden na een tijd.

Opname ruimte is 99 procent vrij.

Is niet leuk!

 

Mvg

Wim

gaat dit mss over opnames van een zender die verdwenen is uit het aanbod van Proximus.


Over welke opnames gaat dit dan precies?


Het gaat voornamelijk over opnames van programma’s van het nieuwe TV seizoen zoals Niveau 4 Gent, Undercover, Boer zkt vrouw,…

De melding staat bij de geplande opnames.


Wat verschijnt er als ze effectief opgenomen zijn? Lukt het alsnog?


Voorlopig lukt alles nog, zowel het opnemen als het afspelen.
Ik vraag mij nog wel altijd af wat ze juist met die melding bedoelen in de Pickx app. Via de  decoder staat er geen melding bij de geplande opnames.

 


Op welk toestel krijg je dit? Krijg je dit ook op andere toestellen met dezelfde Pickx login?


Ik krijg dit op mijn iPhone. Op mijn iPad staan dezelfde meldingen.


Je bent niet alleen, hier idem, ook op iPhone. Just another bug…

Zie jij trouwens ook de bug dat je op de laat-avonduren (22u-01u) ook nog de programma’s vd dag voordien in de tv-gids ziet? Die staan bij mij gewoon tussen de programma’s van de dag zelf. Erg verwarrend.


Daar heb ik geen last van op het eerste zicht.


Reageer