De verbindingskabel tussen telefoon en tv is losgekomen en op mijn 89 jaar kan ik dat niet meer herstellen.kan je geen iemand sturen op te herstellen bij een trouwe klantxinds 1956
De verbindingskabel tussen telefoon en tv is losgekomen en op mijn 89 jaar kan ik dat niet meer herstellen.kan je geen iemand sturen op te herstellen bij een trouwe klantxinds 1956
Proximus medewerkers op dit publieke forum zullen uw bericht wel oppikken en u verder helpen, maar ik vrees dat u toch iets zult moeten verduidelijken, er is namelijk geen kabel tussen telefoon en TV
In principe beschikt u over een Proximus modem BBox3(v+)
en op deze Bbox is een decoder aangesloten met ethernet/utp-kabel
en deze decoder is op zijn beurt verbonden met de TV met een HDMI-kabel
Hoe je kabels aansluiten of nakijken? | Proximus
Over welke kabel gaat het hier?
De verbindingskabel tussen telefoon en tv is losgekomen en op mijn 89 jaar kan ik dat niet meer herstellen.kan je geen iemand sturen op te herstellen bij een trouwe klantxinds 1956
Kan je mss meer specifiëren waar deze kabel aangesloten is of beter gezegd op wat is deze kabel aangesloten aan zijn beide kanten.
zodat ook de proximus forummedewerkers weten over welke kabel het juist gaat.
Het is de Kabel die in mijn living vetrekt van aan de telefoonkabel en op de plint was vastgemaakt tot aan de van het Tv toestel. ongeveer 9m lengteaansluiting
vanuit de proximus installatie gezien kunner mogelijks op je TV twee kabels toekomen
Maar een telefoonkabel komt normaal gezien niet op je TV terecht wel kan die terecht komen op de ingang van je bbox.
De bedoelde kabel loopt van een kastje aan de telefoonkabel op de plint naae een ander wit kaste buien mijn tvkast:
Van daaruuit vertrekt een blauw kabeltje naar de tv kast met darin moden ; decoder en wifi .
Het isde kabel tusssen de twee witte kastje ik den de gewone telefoonkabel die op de plint was vastgemaakt die is losgekomen
Mvg Martin
Proximus medewerkers komen pas vanaf maandag terug langs op dit publieke forum en zullen uw vraag dan wel oppikken
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat het gaat over een op de plint losgekomen telefoonkabel tussen het Proximus contactpunt (NTP2007) en een 2e contactdoos waarop de Bbox is aangesloten (en waarvan de installatie destijds door een Proximus/Belgacom technieker gebeurd is)
Eventueel kabelclips te gebruiken?
De bedoelde kabel loopt van een kastje aan de telefoonkabel op de plint naae een ander wit kaste buien mijn tvkast:
Van daaruuit vertrekt een blauw kabeltje naar de tv kast met darin moden ; decoder en wifi .
Het isde kabel tusssen de twee witte kastje ik den de gewone telefoonkabel die op de plint was vastgemaakt die is losgekomen
Mvg Martin
Nu als het niet de stekkers zelf zijn op die op die kabel losgekomen zijn dan kun je dit kabeltje gemakkelijk zelf vastmaken of zelfs kleven op de plint.
Maar als je dit echt wilt laten gebeuren door een proximus technieker dan kunnen de prox medewerker maandag daarvoor zorgen om iemand te sturen, maar je kunt het ook door een elektrieker laten gebeuren of iemand anders, indien je het niet zit zitten om die zelf vast te maken.
Beste
Ja dat weet ik maar ik ben 89jaar imobiel kan dat niet en ben al maandenaan get zoeken naar iemand maar vind niemand; ik denk dat ik als trouwe klant recht heb om deze herstelling te laten doen ddo Proximus
MVG
Jan
Dat zullen we dan aan de Prox forummedewerkers overlaten om maandageen beslissing te nemen.
Beste heer
Hadewijch T ik ga voledig akkoord met uw voorstel en je mag aub een afspraak maken voor de herstelling van de losgekomen kabel van de plint aan jullie voorwaarden. Zor er aub voor dat vlug iemand terplaatse komt wanneer hem het bete uitkomt, behalve op 29 September 2021 na 14u30
mvg
Jan Rolants
Beste heer
Hadewijch T ik ga voledig akkoord met uw voorstel en je mag aub een afspraak maken voor de herstelling van de losgekomen kabel van de plint aan jullie voorwaarden. Zor er aub voor dat vlug iemand terplaatse komt wanneer hem het bete uitkomt, behalve op 29 September 2021 na 14u30
mvg
Jan Rolants
ok, ik maak dan een afspraak voor je voor morgen voormiddag
Beste heer
Hadewijch T ik ga voledig akkoord met uw voorstel en je mag aub een afspraak maken voor de herstelling van de losgekomen kabel van de plint aan jullie voorwaarden. Zor er aub voor dat vlug iemand terplaatse komt wanneer hem het bete uitkomt, behalve op 29 September 2021 na 14u30
mvg
Jan Rolants
ok, ik maak dan een afspraak voor je voor morgen voormiddag
Goed ben altijd thuis x
Tot mijn grote tevredenheid is de losgekomen kabel vakkundig en vlug goed vastgemaakt op de plint en heeft de technieker mijn ganse instalatie nagezien en op punt gesteld Met veel dank aan de heer Adewijch x
Dat is inderdaad heel goed nieuws dat alles goed verlopen is.
Welbedankt Martin xxx
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.