Skip to main content

Hallo

Ik heb een probleem in verband met mijn Proximus Pickx-app. Gisteren wou ik via 4G live tv kijken, maar dit lukte niet. Ik kreeg de melding: ‘Deze inhoud is niet beschikbaar op dit mobiele apparaat. Gebruik een apparaat dat HD-kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream.’ Nergens vind ik een oplossing voor dit probleem. Ik heb een nieuwe Samsung S23 FE. Het zou me vreemd lijken dat mijn apparaat geen HD ondersteunt. Vandaag probeerde ik via de wifi-verbinding thuis en ook deze keer kwam dezelfde melding erop. 

Heeft iemand ook dit probleem voorgehad? Wat is de oplossing?

kijk eens of dit hier  eventueel ook voor u de oplossing kan zijn

→ Proximus Pickx app streamt niks meer | Proximus Forum


@Stelin 

Heeft het antwoord van Martin je verder geholpen?

Indien niet: 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten

Tina


Reageer