Vraag

Lijnnummer in Android box wijzigen

  • 12 March 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik heb onlangs onze 2 oude digiboxen vervangen door 2 nieuwe Android boxen. Bij het instellen heb ik blijkbaar een foutief lijnnummer opgegeven kom ik nu achter.

Hoe kan ik dit rechtzetten?

(Ik vermoed dat er ook daarom opnames zijn van programma's die ik niet kijk, omdat wij per ongeluk dus iemand anders' nummer hebben opgegeven. 2 cijfertjes omgedraaid...)


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@lotdebonte Kan je in je profiel het foutieve nr vermelden en de laatste 4 tekens van het MAC-adres van je decoders ? Deze vind je op de stickers op je toestellen. 

Als je het nr niet weet wat je hebt ingegeven, kan je dit terugvinden via het menu - instellingen (tandwieltje) - support - systeeminfo

Op die manier kunnen wij het nr uit je decoders halen. Dit is inderdaad ook de reden dat je niet de juiste opnames te zien krijgt. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
 

Reageer