Beantwoord

Krijg M&S niet actief

  • 18 January 2018
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Beste

Ik heb vernomen dat we 14 dagen gratis naar M&S kunnen kijken maar die staat niet actief bij mij.
Heb al * een reboot gedaan van de decoder, maar zonder succes.

Waarom werkt dit niet?
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 19 January 2018, 06:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo, wat krijg je precies op zenders 196 en 197? MVG, Wim
Beste, ook hier problemen na 10 dagen nog steeds niet helemaal opgelost
1. Al 4 dagen onzichtbare tv gids
2. De gratis zenders niet actief (we zijn inmiddels 18 januari!)
Meermaals decoder volledig herstart zonder resultaat,en met soms tot 15 minuten "onverwacht probleem" vooraleer er weer enig beeld of klank komt na hrropstarten decoder
Bovendien voor sommige opnames "server problem",dus opname verdwenen?
Geen respons of verbetering na melding klachten
Ik heb begrip dat er al eens een probleem kan zijn,maar dit houdt nu al 10 dagen aan !
Ik heb geen tijd of toestel om te zitten twitteren of chatten, geef eens gewoon email contact om probleem te melden,en stuur dan een klaar en duidelijke respons op de gemelde problemen.
Ik ben inmiddels meer dan 30 jaar klant,maar nu begint het serieus de spuigaten uit te lopen!
Heeft iemand een nuttige suggestie behalve decoder herstarten?
Grt
ter info: klacht indienen kan ook via online formulier
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Dag martin,dank voor je suggestie,maar als ik op deze link klik, dan krij ik enkel het scherm waarop je de opties chat, bel ons, bezoek forum, kom langs, boek afspraak, twitter of facebook als opties krijgt, ik zie geen contactformulier?
Ik zal het met een voorbeeld doen bv klacht over factuur
komt hierop neer :
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +4
Dag vvl2016,

Stuur je klantengegevens naar ons toe via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

We kijken dit zeker voor je na.

Met vriendelijke groet,

Jean-Paul
Hallo

Bedankt voor de reacties..
Dus op zender 196 en 197 was niets te zien, ook niet na een reboot.
Bij het zoeken door de zenders was enkel een reclamepost voor M&S te vinden.

Maar toen ik bij het opstarten van de decoder kon ik 14 dagen gratis M1S klikken ( op het hoofdmenu) en toen werden 196 & 197 actief. Eindelijk iets te zien nu!

Reageer