Beantwoord

Koppeling Pickx en my e-press

  • 4 September 2020
  • 12 reacties
  • 260 Bekeken

Beste,

 

Er is geen koppeling van mijn account (beheerder) met Pickx. Kan iemand dit in orde maken? Mijn klantennummer is aangevuld in mijn profiel.

Daarnaast heb ik ook geen toegang tot my e-press op myproximus. Terwijl ik daar (denk ik) wel recht op heb. Maar k weet niet of ik hiervoor juist zit (in deze subforum)?

 

Alvast bedankt!

Jasper

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 September 2020, 09:31

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Jasper S. Koppeling voor Pickx app is gebeurd. Ik kijk even na voor de e-press ook.

@YorickP  Bedankt! De Pickx app werkt nu. 

Ook bedankt om e-press na te kijken.

@YorickP Heb je het toevallig al gevonden wat het probleem is voor mijn e-press? Ik zie het nog niet tussen mijn producten staan op myproximus (website).

 

Alvast bedankt,

Jasper

Reputatie 7
Badge +3

@Jasper S.Momenteel kunnen we e-press niet toevoegen wegens een lopend order in onze systemen. Deze zou morgen normaalgezien doorgestroomd moeten zijn. Geef ons dan even een seintje. Dan kijken we dit graag opnieuw voor je na. Groetjes, Antonella

@AntonellaD De order is normaal nu voltooid :)

Reputatie 7
Badge +3

@Jasper S.  E-press werd zaterdag toegevoegd. Werkt het? Groetjes, Antonella

@AntonellaD Ja, het werkt. Erg bedankt voor jullie hulp!

Groeten Jasper

Hallo, 

Ik kan niet inloggen met my.proximus account op my e-press en Pickx. 
Bij Pickx krijg ik de melding dat er geen link is met de Pickx Account

 

Kunnen jullie dit even nakijken? 

PS: maandag pas komen de prox forummedewerker terug langs hier

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je Pickx al even testen aub?

Reputatie 7
Badge +3

@PEELMAN_j  Ik heb jouw vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover. Als zakelijke klant kom je helaas niet in aanmerking voor de optie My e-press. Groetjes, Antonella

@PEELMAN_j  Ik heb jouw vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover. Als zakelijke klant kom je helaas niet in aanmerking voor de optie My e-press. Groetjes, Antonella

Hoezo zakelijke klant? Sinds wanneer is mijn woonkamer een zaak? 🤔 

Reageer