onderwerp : klachten proximus tv
Wij hebben aanslepende klachten met onze tv. Tv is draadloos aangesloten via wifi bridge. Tv geeft regelmatig stilstaand beeld dan dienen we modem en decoder opnieuw op te starten . Naar proximus winkel geweest en contact gehad met technieker er diende iets gewijzigd te worden aan de decoder. Nadat dit gebeurde 2 dagen geen problemen dan opnieuw zelfde probleem. Terug naar proximus winkel daar werd ons gezegd dat we nieuwe decoders moesten installeren . Deze werden via bpost bezorgd. Op de ene tv geinstalleerd zonder problemen, 2de tv lukt niet omdat dit oude tv is (nog met scart aansluiting). Wij terug naar proximus winkel, terug contact gehad met technieker en deze zei ons dat we een hulpstuk moesten kopen bij mediamarkt . Wij naar mediamarkt (kostprijs hulpstuk 70 euro). Terug thuis hulpstuk en decoder geinstalleerd nog steeds geen beeld. Terug naar proximus technieker gechat. Na half uur nog geen oplossing en zegt de technieker doodleuk koop dan nieuwe tv dan zal alles opgelost zijn. Dus 70 euro betaald voor iets wat we niet kunnen gebruiken waarom kan proximus zelf geen oplossing bieden. Service is bij proximus 0,00000 voor ons als trouwe klant (reeds jaren klant bij proximus zonder problemen behalve nu)