klacht klantendienst

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Zaterdag heb ik gebeld met de klantendienst omdat ik interesse had om dinsney+ op mijn televisie te kunnen bekijken. Ik had duidelijk vermeld dat ik nog een oude televisie heb en dus ook geen HDMI aansluiting. Dat was geen probleem, alle digicorders kunnen op elke televisie gebruikt worden. Dinsdag zou mijn nieuwe digicorder aankomen. Vandaag doe ik de doos open en de digicorder moet,zoals verwacht, inderdaad met een HDMI kabel aangesloten worden op de televisie. Opnieuw gebeld naar de klantendienst. Daar wisten ze van niets. Na een drietal keer bellen heb ik gevraagd of ze het konden vragen aan de technische dienst. Daar werd vermeld dat het mogelijk was een tussenstuk aan te kopen om van HDMI naar scart te gaan. Gebeld naar de plaatselijke computerwinkel. Ik heb daar zo'n tussenstuk aangekocht(28€). Dit opnieuw allemaal gekoppeld maar ik zie nog steeds niets op mijn televisie verschijnen. Dus opnieuw gebeld naar de klantendienst. Daar kreeg ik te horen dat ik een nieuwe televisie zal moeten kopen want dat het anders niet zal lukken met de nieuwste digicorder. Ik ben dus een ganse dag bezig geweest om dit te proberen in orde te krijgen, ik moet nu nog met de nieuwe digicorder terug naar de post om op te sturen en heb 28 euro kosten gemaakt. Dit alles was niet gebeurd geweest had de eerste persoon gewoon gezegd dat je de nieuwste digicorder niet kaan aansluiten op een televisie zonder hdmi. Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch redelijk gefrustreerd ben. Iedereen zegt iets anders, je moet telkens het volledige verhaal opnieuw doen en er komt uiteindelijk geen oplossing.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@Lien Van Opstal Mijn excuses voor deze slechte ervaring. Het is inderdaad mogelijk om je Android Box aan te sluiten met zo’n omvormer op je scartaansluiting, maar dit is steeds afhankelijk van je toestel en de omvormer zelf of ze met dat signaal overweg kunnen. 

Disney+ is enkel via deze decoder te gebruiken.  Wil je het abonnement dan wel behouden om het via je je PC of GMS/tablet te gebruiken ? 

 

Reageer