Kan sinds kort niet meer inloggen op de app, kan dit verholpen worden?
Is het in orde nu? Beetje aangepast
Vind ik zo raar, mijn vriendin heeft een netflix flex pack genomen met haar en mijn nummer in, de pack staat op haar naam , maar zelf heb ik een account moeten aanmaken voor mijn gsm abbo te bekijken via my proximus en krijg ik bij mij gsm abbo te zien dat ik 5gb heb voor pickx app, is het dan niet raar dat ik met mijn vriendin haar gegevens moet inloggen? Want dan verbruik ik haar 5gb toch ipv de mijn?
Nu heb ik evenals de logingegevens van ln vriendin dan maar geprobeerd( in dit geval de beheerder) en krijg ik zelfde foutmelding, heb ondertussen ons klantennummer even geupdate, zou je hier eventueel eens naar kunnen kijken?
De login staat aan het juiste klantnummer gekoppeld, kan je de app nog eens uittesten?
Geert
Ik kan niet inloggen op proximus pickx
Zegt telkens : er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account.
anita vandewalle
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.