Vraag

Kan iemand bevestigen dat Pickx niet meer werkt op AppleTV met nieuwe tvOS release 14?


Reputatie 2
Badge

mijn 2 Apple TV’s hebben tvOS versie 14 en Pickx start wel maar het is niet mogelijk om naar een stream te kijken. Pickx geeft geen enkele foutmelding maar blijft gewoon in “loading” 

Is er nog iemand die al versie 14 van tvOS heeft en kan bevestigen of Pickx al dan niet werkt? Dan weet ik of ik verder moet zoeken naar een oplossing of gewoon geduldig moet wachten op een nieuwe versie van Pickx.


11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Pickx werkt nog niet op tvOS 14, noch op iOS14 op dit moment…

 

Proximus, wanneer voorzien jullie een update ?

 

Eveneens, wanneer zal Pickx op Safari werken ?

Regelrechte schande dat je dit niet kan gebruiken op Safari…

 

Reputatie 2
Badge

Pickx werkt nog niet op tvOS 14, noch op iOS14 op dit moment…

Eveneens, wanneer zal Pickx op Safari werken ?

Regelrechte schande dat je dit niet kan gebruiken op Safari…

 

Bedankt nu weet ik dat ik niet verder moet zoeken, Pickx is bij mij de enige app die problemen heeft met release 14.

Reputatie 2
Badge +1

Pickx werkt nog niet op tvOS 14, noch op iOS14 op dit moment…

Eveneens, wanneer zal Pickx op Safari werken ?

Regelrechte schande dat je dit niet kan gebruiken op Safari…

 

Bedankt nu weet ik dat ik niet verder moet zoeken, Pickx is bij mij de enige app die problemen heeft met release 14.

Pickx & de app van Fortis is ook nog niet helemaal bugfree....

Reputatie 2
Badge

Sinds deze morgen werkt het wel. Ik weet niet wie wat gedaan heeft maar nu is alles terug ok.

heb jij ook een googlecast dongle , indien wel zou je eens willen proberen of het casten werkt via smartphone ?

Reputatie 2
Badge

heb jij ook een googlecast dongle , indien wel zou je eens willen proberen of het casten werkt via smartphone ?

Nee ik zit in het Apple ecosysteem:)

ik heb juist nog eens getest op android samsung smartphone en na aan klikken googlecast icoon → zwart beeld! 

Nog eens getest onder Windows10 met Edge  Browser en daarmee kan ik nog  http://proximuspickx.be casten, op mijn android toestellen alleen zwart beeld!

Werkt ook niet bij mij en krijg hetzelfde zwarte scherm al maanden. Meermaals pickx app opnieuw geinstalleerd en werkte vroeger perfect.

Is er een oplossing voor? Ik betaal namelijk al maanden zonder pickx wat toch niet correct is…

Reputatie 7
Badge +4

@Florian V Is het enkel bij het casten dat je zwart beeld krijgt, of werkt je app volledig niet ? 

We zijn volop bezig met een update van de pickxapp waarna het probleem met het casten opgelost moet zijn.

@HadewychT is enkel bij het casten.

op welke termijn komt deze update want is nu toch al een maand of 3 zo…

Reputatie 7
Badge +4

Als er niets foutloopt bij het testen zou dit binnen ongeveer 1 maad moeten zijn. 

Reageer