Kan geen opnames afspelen

  • 20 January 2020
  • 54 reacties
  • 540 Bekeken

nieuwe pc.  Ik kan inloggen op Proximus tv, maar kan enkel opnemen of ‘lees meer’ zien, kan niets afspelen…..


54 reacties

Zoals ik al zei kan ik mijn video-opnames terugvinden op wwwprox/pickx/nl/mijnvideos/mijnlijst  “opgenomen”, daar zie ik ze alle 29 staan, dus ook diegenen die ik maakte met de vroegere decoder, de V5.   Op tv zie ik enkel diegenen staan die ik met de V5 opnam.

Op tv zie ik  de oudere opnames dus niet en kan ze bijgevolg ook niet afspelen.

Op wwwprox “opgenomen” zie ik ze dus wel staan maar kan ze niet afspelen op pc (als ik op het afspeelpijltje druk gebeurt er niets) èn ik kan ze niet casten naar mijn tv-scherm. Ik kan die oudere opnames dus op geen enkele manier bekijken, noch op tv, noch op pc. Ik zie enkel de beeldjes ervan staan op wwwprox… “opgenomen”.  

Dit probleem is al een maand geleden door een collega van u telefonisch opgelost maar het duurde maar enkele weken voor alles weer om zeep was.

 

 

ik denk dat dit nog niet opgelost is voor de v7 om de opnames op vroegere decoders opgenomen te kunnen bekijken via de v7, maarde Proximus medewerkers hebben dit nog niet bevestigd of dit al dan niet al opgelost is ??

@Martin, de eerste keer dat ik het merkte nam ik dadelijk telefonisch contact op, medewerker heeft het toen in orde gebracht, ik was blij. Maar dat heeft dus maar een paar weken geduurd, jammer genoeg. Langs deze weg gebeurt er nu niets, dus morgen bel ik maar weer, dat gaat veel vlugger. Dank je wel voor je antwoorden.

Reputatie 7
Badge +5

@DaniellaM Kan ik nog iets voor je nakijken?

Reageer