Skip to main content

Werkt out of the blue niet meer op mijn Ipad Air 2. Op die van m’n vriendin, een Ipad Gen 6, blijft alles gewoon wel.werken. What’s happening Proximus? Niet fijn!

Hier werkt de app niet meer op Apple TV / IPHONE / IPAD


Sinds gisteren werkt hij ook niet meer.  niet op iPad, niet op iPhone, niet op smart tv.  Ik zit nu al dagen met een medewerker op de chat…. om zot te worden.


Werkt out of the blue niet meer op mijn Ipad Air 2. Op die van m’n vriendin, een Ipad Gen 6, blijft alles gewoon wel.werken. What’s happening Proximus? Niet fijn!

heb je een update van de app of je IOS  uitgevoerd recent ?


@jonathandr  ik ervaar net dezelfde frustratie. Dus ik kan bevestigen : om zot te worden.  Apple TV blijft op opladen hangen, Iphone krijgt eerst melding dat er iets fout is en als je dan op cancel drukt, werkt het weer.   Er wordt gevraagd om de app terug te installeren maar dan krijg je weer de melding dat er teveel toestellen zijn.   Deze kan je niet verwijderen via de decoder want dan krijg je error.  Dus nogmaals : om zot van de worden. !!!! 


Enfin, het is weer van dat….  nu zegt Pickx dat ik mijn maximum aantal toestellen bereikt heb.

weer niets meer....


Nope, er stond een systeemupdate klaar. Pickx werkte niet meer. Update dan maar uitgevoerd, nog steeds geen pickx. Op de ipad 6th gen draait pickx nog steeds, ook zonder doorvoeren van de systemupdate


Er is een algemene storing bevestigd van de pickx app op IOS toestellen en Apple tv. 

Het nodige wordt gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert


Reageer