Beste,
Reeds 6 dagen zitten wij met problemen voor wat betreft beeld en geluidskwaliteit op ons tv toestel. Haperend beeld en geluid. Enkel bij live tv. Niet wanneer we opgenomen of uitgesteld kijken. Ondertussen werd elke avond contact genomen met de support diensten zonder succes. Er schijnt trouwens geen geschiedenis bijgehouden te worden van onze contacten want telkens we een medewerker aan de lijn krijgen begint het hele verhaal opnieuw?! (meestal telewerkers met veel stoorinvloeden zoals roepende kinderen op de achtergrond) Onze toestellen werden reeds meermaals gereset en onze tv-box (V7) werd reeds vernieuwd. Alles zonder succes. Onze B Box3 is nog van het oude type maar deze schijnt niet vervangen te moeten worden. Onze lijnen werden ook telkens uitgetest. Er wordt ons ook telkens voorgesteld om over te schakelen op fiber maar dat willen we nog niet. Er werd door één van de medewerkers dan voorgesteld om tegen betaling een technieker langs te sturen om het probleem te bekijken. Ik begrijp niet dat ik dien te betalen voor een probleem dat zich voordoet door installaties die in mijn buurt gebeuren door de indienststelling van fiber. De telemedewerkers vertelden dat er mogelijk storingen zitten op mijn aansluiting vanwege de fiber aansluitingen in mijn buurt. Op verschillende fora lezen we ondertussen dat de opdringerige werkwijze vele abonnees treft. Ik ben vanaf dag één klant bij Proximus en met een gsm abonnenment sinds 1996. Ik verwacht van een bedrijf zoals Proximus dat de dienstverlening van een niveau is zoals ze zelf doen veronderstellen. Ik hoop door jullie gecontacteerd te worden om dit probleem grondig aan te pakken. Met beleefde groeten.