Vraag

Inloggen op Pickx en MyProximus.

  • 18 October 2023
  • 9 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik kan niet meer inloggen op Pickx app, krijg melding: “kan account niet vinden!”.

In MYProximus krijg ik enkel de opties Overzicht en Account, maar de pagina Account toont geen gegevens.

 


9 reacties

Reputatie 2
Badge

volgens mij zijn er problemen bij Proximus, bij mij net hetzelfde, kan zelfs m’n factuur niet betalen, mss mag ik een maandje gratis ?

anyway, denk dat ze wel op de hoogte zijn…

Px is inderdaad op de hoogte.

Reputatie 2
Badge

Vandaag ziet alles opgelost te zijn, bedankt.

Reputatie 5
Badge +2

@TVK5300 Er waren gisteren algemene problemen. Sorry voor het ongemak.

Beide doen het bij mij nog steeds niet …. al 3 dagen … echt een klucht.

Ook zeer slechte communicatie van Proximus rond dit ….. meer als “oeps, de fout ligt bij ons” of “ Er is onverwacht een fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en bla,bla,bla …. “ krijg je niet.

 

En ja, al 1000x opgestart èn up dates èn wat je nog allemaal kan bedenken ….  

 

 

Ter info: alle netwerkproblemen zijn inderdaad nog niet opgelost, dus als je op bepaalde links klikt kan t zijn dat het niet lukt.

Dan hebben wij pech want niks lukt … dus bij ons nog alle links waarbij het niet lukt …. :-(  Denk dat betalen aan Proximus ook met een netwerkprobleem gaat kampen binnenkort !

Volgens mij zijn er aan aan het werken om het te fixen want van deze morgen werkte het bij terug en sinds enkele uren is het ineens weer niet meer mogelijk om PX pagina’s te open zoals bvb http://proximus.be  en daaraan afgeleiden zoals http://myproximus.be (wat gelijk is aan = https://www.proximus.be/login/nl/) enz..

Reputatie 7
Badge +5

@claudia1koen Er waren vorige week wat algemene problemen op ons netwerk. Onze excuses voor het ongemak. Is alles in orde?

Reageer