Bij d soap de dingen des levens is het weer eens raak. De uitleg van de aflevering is van een 3-4 maanden geleden. Proximus zal wellicht de schuld op de zender schuiven. Maar ik denk dat dit al lang achterhaald is omdat het bij andere operators juist is en bij andere programma’s hier ook gebeurd.
Zender Eclips Tv ik heb dit toevallig vandaag gezien voor vanavond. Dat uitzenduur is van om17.50 tot 18.30. Elke werkdag 3 afleveringen. 12.20 tot 13.00 deze, die ik net heb op gegeven en dan nog één bij de ochtend programmas die niet in mijn boekje staan.Ik weet nu niet juist hoe het verdeeld is 2 afleveringen van gisteren en 1 nieuwe of 1 van gisteren en die van 12.20 en die van savonds de 2 dezelfde zijn. Maar die laatste is zeker al de nieuwste.
Zender Eclips Tv ik heb dit toevallig vandaag gezien voor vanavond. Dat uitzenduur is van om17.50 tot 18.30. Elke werkdag 3 afleveringen. 12.20 tot 13.00 deze, die ik net heb op gegeven en dan nog één bij de ochtend programmas die niet in mijn boekje staan.Ik weet nu niet juist hoe het verdeeld is 2 afleveringen van gisteren en 1 nieuwe of 1 van gisteren en die van 12.20 en die van savonds de 2 dezelfde zijn. Maar die laatste is zeker al de nieuwste.
Het is dus in feite de beschrijving die foutief is, maar heb dit bij Belgacom vroeger voor deze soap ook al mee gemaakt. Heb toen naar Amerika gemaild, en heb daar de uitleg gekregen dat die er een kleine kans bestond dat zo een grote fout bij hun kon liggen, omdat zij al die banden duidelijk nummerden. En dat die fout dus elders moest gebeurt zijn, want zij stonden ook niet in voor de vertaling van die soap.
Zender Eclips Tv ik heb dit toevallig vandaag gezien voor vanavond. Dat uitzenduur is van om17.50 tot 18.30. Elke werkdag 3 afleveringen. 12.20 tot 13.00 deze, die ik net heb op gegeven en dan nog één bij de ochtend programmas die niet in mijn boekje staan.Ik weet nu niet juist hoe het verdeeld is 2 afleveringen van gisteren en 1 nieuwe of 1 van gisteren en die van 12.20 en die van savonds de 2 dezelfde zijn. Maar die laatste is zeker al de nieuwste.
Het is dus in feite de beschrijving die foutief is, maar heb dit bij Belgacom vroeger voor deze soap ook al mee gemaakt. Heb toen naar Amerika gemaild, en heb daar de uitleg gekregen dat die er een kleine kans bestond dat zo een grote fout bij hun kon liggen, omdat zij al die banden duidelijk nummerden. En dat die fout dus elders moest gebeurt zijn, want zij stonden ook niet in voor de vertaling van die soap.
Beste , het is reeds 3 dagen dat daar dezelfde uitleg staat. Ik kan dat best verstaan dat dat 1 maal gebeurt, maar is het dan niet beter die tekst gewoon weg te laten, want ik denk dat er ook veel mensen zijn die die soap nog niet eens gezien hebben, en dan als ze er eens naar zien, en lezen die tekst die niets met dat programma te maken heeft, zullen ze vlug afhaken en naar een andere operator stappen. Volgens mij kan dit enkel een software probleem zijn. Want anders zie ik op die V7 geen problemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.