ik heb een vraag voor een vriendin

  • 1 December 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb een vraag voor een vriendin haar klantnummer is 615177*** waarom moet ze bijbetalen voor te bellen naar Europese landen zoals Frankrijk is toch gratis en waarom heeft ze fiber en tv replay we hebben dat niet aangevraagd 


3 reacties

@Vrancken vera 

 Omdat de PX forummedewerkers, als ze maandag de draad hier terug opnemen maandag, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, dus zoveel mogelijk klantgegevens van je vriendin.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

 

Indien er geen specifieke opties** onderschreven werden zijn internationale oproepen (bv. van Belgie naar Frankrijk) betalend “buiten pack” bv.

 CS_Pack_Flex_NL~2023-07-10-07-09-09~cache.pdf (proximus.be)

 

Concreet in het kader van de EU directieven is

voor een belgisch mobiel nummer een oproep van België naar Frankrijk een internationale oproep

valt een oproep van een belgisch mobiel nr dat zich in Frankrijk bevindt naar Frankrijk of naar Belgie onder het mobiele forfait (gesprekken/data/sms)

 

** 

Vanaf bv. een vaste lijn is het mogelijk de betalende optie “free calls international” te activeren om tijdens de week na 17h en voor 8h of 24/24h in weekends en op feestdagen - zonder bijkomende per minuut kost -  tot 2000 minuten/maand naar landen zoals bv. Frankrijk te voeren

Indien deze optie zou geactiveerd zijn, is er uiteraard een “probleem met de Proximus facturatie”

 

En uiteraard kan er enkel een abo type “fiber” aangerekend worden, indien er een aansluiting op het fibernetwerk van Proximus of Fiberklaar actief is (op aanvraag van en/of toestemming van de betrokken klant)

Reputatie 7
Badge +3

@Vrancken vera 

het vermelde klantennr vind ik niet terug? kijk je eens na?

vul je de gegevens in in je forum profiel?  Best geen persoonlijke gegevens op deze publieke pagina.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Reageer