Skip to main content

Wat een prachtige zondag, maar bij Proximus denken ze daar toch blijkbaar anders over, want veel sport op Tv maar nu is inloggen op https://www.proximus.be/pickx/nl niet mogelijk. Dus geen extra scherm où sport te volgen!

 

Het is duidelijk dat we nog niet genoeg betalen terwijl de prijs toch fors zal stijgen met de (gedwongen?) overschakeling naar Flex met de daarbij stopzetting van de toch bescheiden promotie Affinity .

 

Heb ik chance gehad. Heel de middag geen uitval gehad en op mijn gemak naar de Giro zitten kijken 😉

@Antoon1 Wij worden bediend via goede servers hé Antoon 😊


Wel, toch enkel wat betreft de live-programmatie. Voor het afspelen uit de tv-gids zal er nog eens op een ander juist knopje gedrukt moeten worden 😆


Ik denk toch niet dat Proximus ons een creditnota zal sturen voor een zoveelste verloren dag sinds de introducering van hun Pickx-gedrocht! 😡


Is schijnbaar een algemene storing, heb juist antwoord gekregen via de chat

Woon in Wenduine en alles werkt bij mij incl. Pickx app op mijn iPad. Dus algemene storing ? 🤔

Meerdere regio’s waren  sinds 14.30 uur getroffen met dit probleem, waardoor Proximus spreekt van een algemene storing .

Sinds 16.30 uur zou het terug in orde zijn volgens Proximus op hun Facebook pagina en hun Twitter kanaal 

 


Heb ik chance gehad. Heel de middag geen uitval gehad en op mijn gemak naar de Giro zitten kijken 😉


Hier al 2 dagen hetzelfde probleem, de app zou op 11 toestellen zijn geinstalleerd, maar zijn er maar 6


Serieus Proximus???

 

 


Ik probeerde hen net te bellen, maar verder dan " er is een incident op ons netwerk" we sturen een sms als het opgelost is" kom je niet. Ze verbreken automatisch de lijn.


Aha. ‘t Is blijkbaar in orde gekomen. En ik maar denken dat die gasten nu allemaal aan ‘t barbecuen waren 😁


Toch één bij Proximus die het juiste knopje heeft weten te vinden, https://www.proximus.be/pickx/nl werkt bij mij terug.


niet alleen opgenomen programma's maar ook replay+ werkt niet 


Is schijnbaar een algemene storing, heb juist antwoord gekregen via de chat


Is schijnbaar een algemene storing, heb juist antwoord gekregen via de chat

Woon in Wenduine en alles werkt bij mij incl. Pickx app op mijn iPad. Dus algemene storing ? 🤔


Ik zeg alleen maar wat ze in de chat hebben gezegd, dus val mij aub niet aan 


Voor een ernstig communicatie-bedrijf - waar we schandalig hoge abonnee-prijzen voor betalen - zouden die rode pieken helemaal niet mogen bestaan!


Reageer