Skip to main content

APP-versie   6.147.2 geeft te veel problemen op mijn  TV.

Hoe kan ik terug naar de vorige versie zonder mijn opnames te verliezen?

Ik betaal nu 10€ meer voor minder doordat jullie mijn abonnement zomaar omgeschakeld hebben en ik vind dit niet ok.

Al twee dagen kan ik geen gebruik maken van alle mogelijkheden waarvoor ik betaal.
Herstarten van decoder en modem lost het probleem niet op. Na de “drukste” avondperiode lost het probleem zich van zelf op, maar dat vind ik nogmaals niet ok.

De internetconnectie werkt normaal.

Graag een antwoord via mail of forum, ik kan niet telefoneren door chronische ziekte.

 



 

@eva loena 

Je aansluiting voor de digitale tv is gewijzigd naar de nieuwe tv backend.

Dit is helaas onomkeerbaar.

Wat werkt er precies niet?

 

Geert


TBI:

Hier werd door @eva loena ook al het probleem aangehaald → bekijken opnames afgebroken sinds update | Proximus Forum


Reageer